بیم و امید

زندگی من در بیم و امید می گذرد... (برای دریافت رمز پستها از قسمت تماس با من اقدام کنید)

بیم و امید

زندگی من در بیم و امید می گذرد... (برای دریافت رمز پستها از قسمت تماس با من اقدام کنید)

دوستان عزیزم رمز پست قبلی، همون رمز قبلی هست که به دوستانم دادم، استثناعا اینبار رمز پست رو تغییر ندادم چون راستش نمیتونستم از اول رمز بدم و فرصتشو نداشتم. دوستانی که با من آشنا هستند و وبلاگ ندارند و رمز رو ندارند میتونند در اینستاگرام من پیام بذارند:

roozanehaye.marzieh@ 

در قسمت تماس با من هم میتونند درخواست بدند اما خب حداقل قبلا پیامی برام ارسال کرده باشند که من بشناسمشون چون راستش این پست یه مقدار خصوصی تر از پستهای قبلیه و دلم نمیخواد غریبه ای اونو بخونه بخصوص که هنوز شک دارم یکی دو تا از همکارانم منو میخونند یا نه (زیاد احتمال نمیدم اما احتیاط شرط عقله).

میبخشد که کامنتهای پست قبلی رو با تاخیر پاسخ دادم، همه رو بلافاصله خوندم اما خب جواب دادنشون برام اصلا مقدور نبود، اصلا وقت نمیشد. مادرم 5 روزی خونم بود و حسابی سرم با کار خونه و بچه ها شلوغ بود و ثانیه ای استراحت نداشتم و نمیشد گوشی یا لپ تاپ دستم بگیرم. خیلی زیاد خسته شدم، البته که خودم با اصرار مادرم رو آوردم و این مدت هم با اصرار نگهش داشتم اما حسابی با کار خونه و وسواسی که روی خوب بودن پذیرایی و... دارم خودمو خسته کردم، امیدوارم لااقل به مامانم خوش گذشته باشه.

 گفتم لپ تاپ داغ دلم تازه شد! سه میلیون ناقابل خرج روی دستم گذاشت!!! تازه خیلی چیزهاش هم قابل درست شدن نبود چون خیلی قدیمی بود... بیخیال! فقط یادم باشه هزینه ای که بابت عقب انداختن کارها میدم چقدر گاهی زیاده! چهارماه پیش بهم گفت یک میلیون و دویست! همون آدم الان با کار کمتر، سه تومن ازم گرفت!

کاش حداقل یه لپ تاپ دست دوم خریده بودم! با پنج شش تومن هم میشد! من که کار خاص و حرفه ای با لپ تاپم انجام نمیدم، در همین حد بس بود برام.

خونه هم کلی تعمیرات و هزینه داره، کلی کار عقب افتاده و تعمیرات که باید ماهها قبل انجام می‌دادیم! ‌اگز تصمیم داشته باشیم ولو یه جشن کوچیک تو خونمون برای تولد نیلا بگیریم باید قبلش یه عالم کار ریز و درشت روی خونه انجام بدیم! کلی کار عقب افتاده داریم با وجود همسری که صبح زود میره و دیروقت میاد و زیادم فنی و اهل تعمیرات نیست. خداییش اینکه میگن کار امروز رو به فردا ننداز درست ترین جمله هست.

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 21 آبان 1402 ساعت 15:29 http://takgolemaryam.blogfa.com

سلام عزیزم خوبی
بچه هات بهترن
انشالله که زودتر بهبود پیدا کنین و بهتر باشید

مرضیه جان حواست نبوده این کامنت من رو تایید کردی

الهام یکشنبه 21 آبان 1402 ساعت 07:39

ای بابا از دست این ویروسهای لعنتی.... من دقیقا ممتد از اقای پدر شروع میشه تا اخری مشغولم . تموم میشه ویروس جدید
ان شالله همیشه دلتون شاد باشه . خوب میکنی مرضیه جان اصلا بحث نکن. ببین این همه جواب همو بدین، تاثیری داشته جز اعصاب خوردی و اذیت روح و روان بچه ها
قطعا همسرت وقتی شما رو ببینه اونم تعدیل میکنه و رفتارش رو اصلاح میکنه مطمئن باش. برد با کسیه که صبوری کنه حتی اگه نا به حق داره صبوری میکنه ولی بعد از فروکش کردن اتمام حجت کن مثل بچه ها که ستاره میدیم میگیم بعد ۱۰ تا ستاره جایزه. اینجا برعکس بگو بعد ۱۰ تا شکستن دیگه خودت میدونی!!!
ان شالله همیشه خوش باشین و بلند بلند بخندین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد