بیم و امید

زندگی من در بیم و امید می گذرد... (برای دریافت رمز پستها از قسمت تماس با من اقدام کنید)

بیم و امید

زندگی من در بیم و امید می گذرد... (برای دریافت رمز پستها از قسمت تماس با من اقدام کنید)

شروع تازه

ظاهرا مجبورم از اون سایت پرشین بلاگ انصراف بدم. مدام بازی در میاره، تا سه روز که اصلا سایت در دست تعمیر بود و حالا هم که مدام ارور میده. خستم کرده. میخواستم نام این سایت جدیدی رو که ساختم تغییر بدم و اونو به عنوان یه سایت کاملا شخصی بدون هیچ خواننده ای با هدف خاصی و خطاب به فرد خاصی که احتمالا هیچکس نمیتونه حدس بزنه بنویسم، اما فعلا با مسخره بازی پرشین بلاگ، مجبورم موقتا اینجا بنویسم، تا بعد درست شدن پرشین، تصمیم بگیرم.

آخر هفته بدی رو نگذروندم. دیروز برای ملاقات فردی که از طرف یکی از دوستانم بهم معرفی شده، به پارک طالقانی رفتم. هوا عالی بود اما خیل جمعیت به قدری بود که راه رفتنو مشکل میکرد. آقایی که به من معرفی شده، مجموعا فرد خوبی هست، اما خب باید بیشتر بشناسمش. چند تا عکس هم گرفتم که دوستشون دارم.