بیم و امید

زندگی من در بیم و امید می گذرد... (برای دریافت رمز پستها از قسمت تماس با من اقدام کنید)

بیم و امید

زندگی من در بیم و امید می گذرد... (برای دریافت رمز پستها از قسمت تماس با من اقدام کنید)

لطفاً برامون دعا کنید - خیلی زیا د.... (رمز همیشگی)

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

درخصوص پست قبلی

دوستان خوبم پست قبلی یه سری عکس هست مربوط به اتاق کوچولوی دخترکم و یه سری عکس دیگه، ببخشید وضعیت جسمیم طوری نیست که بخوام خودم برم و به تک تک دوستام رمز بدم، خودم هم شخصاً ادمی نیستم که وقتی پستی رمزدار باشه خیلی درخواست رمز کنم و ترجیحم اینه که خود فرد بیاد و رمز رو بهم بده... اما خب یه مقدار این روزها تمرکزم کمه و برام مقدور نیست برم تک تک وبلاگها، دسترسی به کامپیوترم هم محدوده راستش، واسه همین تمرکز کم و حال نه چندان مناسبم (که ماجراش رو اگر فرصت بشه باید بنویسم همین فردا پس فردا) ممنون میشم هر کسی که درخواست رمز داره همینجا بگه، البته جسارتاً فقط به دوستانی که میشناسم و درموردشون مطمئنم و همیشه همراهم بودند رمز رو تقدیم میکنم...

خوشحال میشم نظرتون رو راجب عکسها بدونم. نظرات این پست رو تایید نمیکنم عزیزانم...

ببخشید که این روزها بین اینهمه دکتر رفتن و دغدغه و فکر و خیال فرصت نمیکنم به تک تک شما دوستان سر بزنم و براتون کامنت بذارم، اما تقریباً همه وبلاگها رو بطور مرتب با گوشیم میخونم هرچند متاسفانه وبلاگ نویسی خیلی بیرونق شده این روزها...


لطفاً این روزهای آخر خیلی خیلی برام دعا کنید که خیلی بهش نیازمندم.

پست عکسدار (رمز متفاوت)

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

حال و هوای این روزام...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

ترس ناگهانی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

یا حرف خوب بزنیم یا اصلاً حرف نزنیم!!!

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

تردید + انجام خورده کاریهای ناتمام

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

خستگی دلچسب ما به عشق دخترکم...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

این روزهای ما

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.