بیم و امید

زندگی من در بیم و امید می گذرد... (برای دریافت رمز پستها از قسمت تماس با من اقدام کنید)

بیم و امید

زندگی من در بیم و امید می گذرد... (برای دریافت رمز پستها از قسمت تماس با من اقدام کنید)

حرفهای تکراری

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

عدم امکان ارسال ایمیل برای تقدیم رمز

دوستان عزیزی که رمز مطلب قبلی رو خواستید و وبلاگ نداشتید و فقط آدرس ایمیل داشتید، متاسفانه امکان ارسال ایمیل ندارم، نمیدونم مشکل از کجاست که چندوقتیه نمیتونم ایمیل بفرستم، با این شرایط نمیدونم چطوری رمز رو در اختیارتون قرار بدم...

خطابم بخصوص به دوستانی هست با نامهای:


مریم،‌ نگین،‌ سمانه، آقای علی اسفندیاری،‌ سیما، سحربانو، پری (گولو)، تیام، ساناز،‌ مهدیس، پریسا، رضوان و ...


ممکنه این بین مواردی رو هم جا انداخته باشم. خواستم این توضیحات رو بدم که خدای نکرده به کسی توهین نشه.. چنانچه هنوز هم مایل به دریافت رمز هستید، میتونید آدرس اینستاتون رو بذارید و من از اون طریق رمز رو تقدیم کنم. .البته این نکته رو بگم که به دلیل مشکلاتی که در گذشته برام پیش اومده، من به افرادی که وبلاگ ندارند و بطور کامل نمیشناسم متاسفانه نمیتونم رمز رو بدم، دوستانی که درخواست رمز دارند، ممنون میشم در کامنتشون ذیل همین پست قید کنند که از کدوم وبلاگ  و از طریق کدوم یک از دوستانم منو میشناسند و به وب من رسیدند.

نظرات این پست تایید نمیشه. با آرزوی بهترینها


پی نوشت: نگین جان آدرس وبلاگت رو گذاشته بودی اما همه مطالبت رمز داره و من رمز رو فراموش کردم. ممنون میشم رمز رو مجدد بهم بفرستی.

گله گذاری (رمز متفاوت)

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

احوال این روزها ی ما

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

حواسپرتیهای مرضی + حرفهای متفرقه

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

سومین سالگرد عقد + روزمرگی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.