بیم و امید

زندگی من در بیم و امید می گذرد... (برای دریافت رمز پستها از قسمت تماس با من اقدام کنید)

بیم و امید

زندگی من در بیم و امید می گذرد... (برای دریافت رمز پستها از قسمت تماس با من اقدام کنید)

شب جشن عروسی. الهی به امید خودت

فردا جشن عروسیمه.خیلی خیلی استرس دارم... یه حس عجیب، حتی بیشتر از حس استرس قبل از رفتنم به مکه یا روز دفاعم... 

خدایا خودت همه چی و به خیر وخوشی بگذرون. من امیدم  به خودته. کمک کن فردا همه چی بر وفق مراد پیش برده و یه جشن خوب آبرومند داشته باشم. 

خدایا کمک کن امشب زود خوابم ببره و فردا صبح سرحال بیدار شم و تا آخر شب بتونم سر پا واستم. خودت همه چی و به خیر بگذرون

فردا روز یه که با تمام وجود سالها منتظرش بودم، منتظر پوشیدن اون لباس اما الان بدجور استرس دارم و راستش فقط دلم میخواد روز هفتم برسه و کمی آروم بگیرم.

سامانم بدجور هوام و داره اما من بخاطر استرسم مدام باهاش بحثم میشه حتی الانم یه جورایی قهریم. البته مطمئنم تا قبل خوابیدنم باهم خوب میشیم. دیروز صبح بابا ومامانش و سونیا اومدند و یه آینه شمعدون خیلی بزرگ و قشنگ برام آوردند. دیشب پبشمون خوابیدند و من تقریبا احساس یه خانم خونه رو موقع پذیرایی ازشون پیدا کردم. صبح امروز هم خیلی غیرمنتظره مامان و بابا از راه رسیدند و جمعمون حسابی جمع شد.همه کلی حواسشون بهم هست اما من خیلی نگرانم. صبح یه خواب خیلی بد دیدم که فقط خداروشکر هزاربار شکر میکنم کابوس بود

اما با همه این ترس ها و استرس ها دوست دارم تمام تلاشم بکنم که فردا بهم خوش بگذره و فکرهای خوب کنم. به قول رضوانه فردا من از همه سرترم ، زیباترین و بهترین و باید اعتماد به نفس داشته باشم. تمام تلاشم میکنم چون واقعا چیزی کم ندارم، دوم فروردین هم که نوبت اول آرایشگاهم بود موهامو هایلایت کردم که فوق العاده زیبا شد و سامانم یه عالمه با دیدنم ذوق کرد. کلی هم عکسهای خوب گرفتیم. خونمون هم بالاخره بطور کامل آماده شد و خداروشکر شکر همه چیز زیبا و ایده اله. فقط فردا به خیر بگذره و همه چی عالی پیش برده دیگه از خدا هیچی نمیخوام... 

سعی کردم هرطور شده در حد یه پست کوتاه هم که شده قبل عروسیم بنویسم. امشب میخوام زودتر بخوابم. این پستو هم با گوشیم تو ماشین نوشتم به سختی و میدونم یه عالم غلط املایی داره اما برام مهم بود این چند خط بنویسم. روز هشتم هم به امیدخدا برای ماه عسل میرسم یزد. 

الهی فردا رو خودت خوب و خوش پیش ببر و بهترین و خاطره انگیزترین روز و شبم برام رقم بزن. استرس و نگرانیهایی تسکین بده و کمک کن فردا بهترین روز عمرم باشه. مثل همیشه خودمو به خودت می سپارم. دستم و بگیر ای بهترینم.

نظرات 1 + ارسال نظر
حای پنج‌شنبه 5 فروردین 1395 ساعت 21:17 http://timarestan.blogsky.com

:)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.