بیم و امید

زندگی من در بیم و امید می گذرد... (برای دریافت رمز پستها از قسمت تماس با من اقدام کنید)

بیم و امید

زندگی من در بیم و امید می گذرد... (برای دریافت رمز پستها از قسمت تماس با من اقدام کنید)

 دوستان عزیزم خواهش میکنم برای خواهرم و بچش دعا کنید...

کیسه آبش پاره شده و گفتند اگر تا فردا اوضاع بهتر نشه بچشو سقط می‌کنند....

ازتون می‌خوام دعا کنید، من که دو تا بارداری پشت سر گذاشتم می‌دونم چقدر سخته اینکه پنج ماه با بچت زندگی کنی و از دستش بدی... 

با هر دین و مذهبی که هستبد، به هر چی که اعتقاد دارید برای سلامتی خواهرم و بچش دعا کنید بلکه دعای شما بگیره و خداوند فرزند خواهرم رو سلامت نگاه داره...

به پهنای صورتم دارم اشک میریزم. از شدت استرس حتی نمیتونم دعا کنم. خدایا اینطوری ما رو امتحان نکن، خواهرم خودش اضطراب شدید و ناراحتی روحی داشته از بچگی، اینطوری با بچش امتحانش نکن، تحملش رو نداره خواهرم...خیلی ظرفیت روحی خواهرم پایینه. خودت کمکش کن خدایا.... تو رو قسمت میدم به بزرگی خودت بچشو بهش ببخشی... گناه داره به خدا.


نظرات 32 + ارسال نظر
طلوع چهارشنبه 5 مهر 1402 ساعت 17:14

امیدوارم که حال جنین و خواهرتون خوب باشه اتفاق بدی نیفته و ختم بارداری ندن

انشالله عزیزم .... باز دو مرتبه بعد سونو گفتند باید یکی دو روز صبر کنید.... دیگه نمی‌دونم چی بشه، توکل به خدا

مریم چهارشنبه 5 مهر 1402 ساعت 08:36

مرضیه جان خدا را شکر دیدم که وضعیت بهتر شده . خدا بهش کمک کنه بتونه این دوره باقیمانده را بگذرونه

مریم رامسر چهارشنبه 5 مهر 1402 ساعت 08:22 http://maryyy.blogfa.com/

خداروشکر حالشون خوبه مرسی اطلاع دادین

سحر چهارشنبه 5 مهر 1402 ساعت 01:12

سلام
منم تو هفته ۱۴ ابریزش داشتم و گفتن کیسه ابم سوراخ شده
هر روز دکترم سرم و اب درمانی تجویز کرد واسم
یعنی روزی یه سرم یه لیتری میزدم و دو لیتر اب میخوردم…
بسیاررررر لحظات پر استرسی رو گذروندم اصلا دوست ندارم بهش فکر کنم اما شکر خدا ترمیم شد کیسه ابم و الان دخترم به دنیا اومده…
واقعا از ته دل میخوام از خدا که بارداری خواهرت ختم به خبر بشه،الان میدونم داره چه لحظاتی رو میگذرونه…

سمیرا سه‌شنبه 4 مهر 1402 ساعت 23:17

ممنونم که اطلاع دادین عزیزم خیلی خوشحال شدم، دعا کردم براشون و ان شاءالله باز هم دعا می کنم، خدا مراقب هر دوشون باشه، الهی آمین

سارا سه‌شنبه 4 مهر 1402 ساعت 18:21

سلام مرضیه جان.حال خواهرتون بهتره؟نگرانم....

سمیرا سه‌شنبه 4 مهر 1402 ساعت 14:44

لطفا خبر بدید که حالشون ان شاءالله بهتره؟

سلام عزیزم خدا رو هزار بار شکر دکترش گفته فعلا میشه بچه رو نگهداشت و الحمدالله ختم بارداری ندادند اما باید بستری باشه و مایع آمینوتیک از دست رفته رو جبران کنند...
دکتر گفته انشالله بشه بچه رو نگهداشت تا بزرگتر بشه.... ساعتهای سختی رو گذروندبم همگی. وضعیت خطرناکی بود، فعلا هنوز بیمارستانه...
مرسی عزیزم، بزودی دست می‌نویسم

الناز سه‌شنبه 4 مهر 1402 ساعت 12:58

سلام مرضیه ،منم شرایط خواهرت رو داشتم بستریم کردن فقط مایعات،هندونه،سرم برای اینکه آب دور جنین زیاد بشه،برای آنتی بیوتیک تجویز کرد دکتر ،من روزی ۳ لیتر سرم و ۸ لیتر مایعات ۷ودم استفاده میکردم،استراحت مطلق ،حتی دستشویی هم نره

مریم سه‌شنبه 4 مهر 1402 ساعت 11:29

مرضیه جان چقدر ناراحت شدم خدا بهش کمک کنه . خیلی خیلی سخته . حتما خبر بده

سارینا2 سه‌شنبه 4 مهر 1402 ساعت 11:13

مرضیه جان سلام
براش دعا می کنم ولی شما هم لطفا این کارو بکن
ببین کدوم بیمارستانه
برو و تو این دو روز هر چی آزمایش و سونو و ... گرفتن با هر شکلی و صورتی که می تونی ازشون بگیر. معمولا محرمانه اس و نمیدن
با اون مدارک عصر برو پیش چند تا دکتر متخصص
شاید اصلا کیسه آب پاره نشده باشه
شاید اشتباه می کنن
اگر میشه برای ختم بارداری کمی صبر کنید و نظر چند نفر دیگه هم بپرسید
خواهر من تو ماه 8 این اتفاق براش افتاد بعدا فهمیدیم اصلا کیسه آبش پاره نشده بوده و بیخود ختم بارداری دادن
بچه سه روز تو دستگاه بود و فوت شد
به خواهرت بگو به جز پزشک خودش به احدی اجازه نده معاینه داخلیش کنه
گاهی این پرستارها و انترن ها برای تجربه پیدا کردن میان الکی معاینه می کنن و شرایط رو سخت تر می کنن
در مورد خواهر من این اتفاقم افتاد یعنی کیسه آبش پاره نشده بود ولی انقدر انترن ها معاینه داخلیش کرده بودن که احساس درد زایمان کرده بود. بعدا دکترشم دستور داده بود سزارینش کنن خودشم نیومده بود به یکی دیگه سپرده بود
البته مال خواهر من توی عید بود و خیلی هرکی هرکی بود
شاید شرابط خواهر شما از این نظر بهتر باشه
ولی بازم اگر بتونی مطمئن بشی بهتره
ولی اگر واقعا کیسه آب پاره شده باشم فکر نکنم بتونن بچه رو نگه دارن
البته بستگی به میزان آسیب داره
امیدوارم مشکلش حل بشه به زودی

سارینا جان متاسفم برای خواهرت...
یادم باشه به خواهرم بگم تجربیات خواهرت رو. خواهر من تازه رفته تو ۲۱ هفته...
پرستار و یکی از دکترها دیروز خیلی بی ملاحظه گفته بودند اگر تا فردا بهتر نشه وضعت باید ختم بارداری بدیم، امروز صبح دکتر خیلی مهربونی اومده و گفته کیسه آب پاره نشده سوراخ شده و نمیشه ترمیمش کرد اما باید حتی یکبار هم تب نکنی و استراحت مطلق باشی و مایعات زیاد بخوری تا سن بچه بیشتر بشه و تو دستگاه زنده بمونه...
منم حتی قبل خواندن پیام تو به مادرم گفتم به همسرش بگه خیلی راحت زیر بار ختم بارداری نرند، حالا که فعلا شکر خدا گفته میشه ادامه داد اما خب وضعیت جالبی نیست.
دیگه امیدمون به خداست. سارینا رضوانه ما متاسفانه مشکلات روحی و وسواس و استرس زیادی داره و خدا اون روز رو نیاره که اتفاقی بیفته دیوونه میشه. خدا از همه مادران این بلا رو دور کنه انشالله...
چه ساعات سختی بهمون گذشته. حالا بازم باید بیمارستان و تحت نظر باشه. ممنونم که دعا میکنی عزیزم

نسترن سه‌شنبه 4 مهر 1402 ساعت 10:41 http://second-house.blogfa.com/

مرضیه جان یه خبر بهمون بده

الهام سه‌شنبه 4 مهر 1402 ساعت 10:38

سلام مرضیه جان
چه خبر بدی چه قدر سخته
خدا کمک کنه ان شالله اوضاع خوب پیش بره و صحیح و سالم بچه رو بغل بگیره

آیدا سبزاندیش سه‌شنبه 4 مهر 1402 ساعت 08:35 http://sabzandish3000.blogfa.com

الهی به حق لطف و بزرگی خداوند حال خواهرت هر چه زودتر خوب بشه بچشو تا کامل به دنیا بیاره نگه داره و عالی پیش بره اوضاعش ، الهی آمین

مریم بانو دوشنبه 3 مهر 1402 ساعت 23:45

مرضیه جان دستمو گذاشتم رو شکمم و با نی نی تو راهیم دعا کردیم برا خواهرت.ان شاالله که خیر باشه آخرش.

بنفشه دوشنبه 3 مهر 1402 ساعت 23:11

عزیزم ایشالله هرچی خیره براشون رقم بخوره.واقعا سخته من خودم یه حاملگی پر از استرس داشتم. درک میکنم چقد سخته.ان شالله که خدا حفظ کنه بچشو

ویرگول دوشنبه 3 مهر 1402 ساعت 20:39 http://Haroz.blogsky.com

الهی که معجزه ایی میشه و نی نی جان و مامانش به سلامت این مرحله رو پشت سر می گذارن.‌
آرامش خودت حفظ کن و براش دعا کن عزیزم
به خودت مسلط باش و با آرامش بهترین رو از خدا براش بخواه

رها دوشنبه 3 مهر 1402 ساعت 20:00 http://golbargesepid.parsiblog.com

امیدوارم خدا کمکشون کنه و بهترین پزشکا با بهترین تخصص و امکانات هم بهترین کار رو برای خواهرت و بچه انجا م بدن و هر دو سلامت از بیمارستان بیان بیرون

نجمه دوشنبه 3 مهر 1402 ساعت 19:47 https://najmaa.blogsky.com/

ای واای
دکترش خوبه؟؟؟
منم دهانه رحمم بیشتر از ۸۰ درصد باز بودخدا خاست بمونه
میدونم چی میگذره بهش
خدا بهشون رحم کنه
خبر بده حتما

صدف دوشنبه 3 مهر 1402 ساعت 19:41

سلام..عجب بدشانسی آورده بنده خدا..ایشالا مشکل حل میشه و نی نی خواهرت در فرصت مناسب خودش صحیح و سالم میاد بغل مامانش

مهدخت دوشنبه 3 مهر 1402 ساعت 18:32

واسشون حدیث کسا نذر میکنم انشالله خدا نگهدار خودش و بچش باشه..
خودم باردارم و کاملا درک میکنم

فدات بشم عزیزم، خیر ببینی، وضعش بهتر شده بود مهدخت جان، باز همین الان دکتر اومده و میگه باید بچه رو سقط کنند، خیلی داغونم خیلی

مرجان دوشنبه 3 مهر 1402 ساعت 18:26

سلام مرضیه جان چند مدت پیش یه خانمی تو نی نی سایت نوشته بود کیسه آبش پاره شده ولی استراحت مطلق دادن و دارو و تونسته تا آخر بارداری بوشو حفظ کنه .انشالله خدا کمکش کنه ما هم دعا میکنیم خدا خودش هواشو داشته باشه

سمیرا دوشنبه 3 مهر 1402 ساعت 18:15

خدا به خواهرتون و بچه ش رحم خیر بکنه، آمین یا رب العالمین

آرزو دوشنبه 3 مهر 1402 ساعت 17:32 http://arezoo127.blogfa.com

ای بابا ناراحت شدم
ایشالا هرچی خیره پیش بیاد بهترین ها سهم خواهرت

شکوه دوشنبه 3 مهر 1402 ساعت 17:21

سلام دوست عزیز انشاالله که ختم به خیر میشه ما دعا میکنیم و شما هم به مادر آرامش بدید

سمیه س دوشنبه 3 مهر 1402 ساعت 16:58

دعا می کنم اگر قابل باشم

رها دوشنبه 3 مهر 1402 ساعت 15:50 http://golbargesepid.parsiblog.com

سلام مرضیه جون ای بابا چرا؟؟؟ همینجوری یهویی؟؟؟
البته کیسه آب منم یهویی پاره شد و نی نی بدنیا اومد
میشه بپرسم چن هفتس خواهرت؟؟
انشالا خدا کمک کنه و هر دو سالم باشن نی نی هم به موقع بدنیا بیاد

سلام عزیزم
ممنونم الهی آمین
از اول بارداری ترشحات داشت، دو سه روز بود خیلی شدیدتر بود نمی‌دونم چرا زودتر نرفت بیمارستان. هفته رو نمی‌دونم اما ۵ ماهش بزودی تمام میشد، غربالگری دوم رو دو هفته پیش رفته بود
الان بستریش کردند،گقتند اگر تا فردا بهتر نشه اوضاع ختم بارداری میدن
هر چی به خودش زنگ میزنم جواب نمیده، فقط یه پیامک داد اینو گفت و گفت خیر ببینی برام دعا کن
خدا نبات رو برات نگهداره عزیزم خیلی دعا کن برای خواهرم و بچش.
خواهرم اصلا ظرفیت روحیشو نداره رها جان
خیلی ناراحتم خیلی

بهار دوشنبه 3 مهر 1402 ساعت 15:23 http://Bahar1363.blogfa.com

بهار جانم بازم پیامت نرسید عزیزم، من به جای تو ناراحت میشم.... مرسی در هر حال گلم

سارا دوشنبه 3 مهر 1402 ساعت 15:13

ان شاالله مشکلشون به دستان توانگر خدا حل میشه....منم اشک ریختم با خوندن پستت...

سارا جان دوباره شرایطش بد شده، خیلی دعا کن گلم خیلی

میترا دوشنبه 3 مهر 1402 ساعت 14:57

خداخودش خواهر و خواهرزاده تو در پناه خودش حفظ کنه
خدانگهدارشون باشه

نسترن دوشنبه 3 مهر 1402 ساعت 14:39 http://second-house.blogfa.com/

الهیییییییییی
امیدوارم هرچی خیرش هست همون بشه
خیلییییییی سخته خیلیییییییی

گلپونه دوشنبه 3 مهر 1402 ساعت 14:38

مرضیه جانم.آروم باش .انشالله که بچه و مادر هردو سلامت میمونند بسپارشون به خدا.خدا خودش کمک کنه انشالله بله خیلی حس بدیه خدا برا هیچکس نخواد

مریم دوشنبه 3 مهر 1402 ساعت 14:33 http://takgolemaryam.blogfa.com

سلام مرضیه جان
آخی عزیزم خیلی ناراحت شدم
حتما براش دعا میکنم
انشالله که براش بخیر بگذره و بچه ش براش بمونه واقعا خیلی سخته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد