بیم و امید

زندگی من در بیم و امید می گذرد... (برای دریافت رمز پستها از قسمت تماس با من اقدام کنید)

بیم و امید

زندگی من در بیم و امید می گذرد... (برای دریافت رمز پستها از قسمت تماس با من اقدام کنید)

یعنی ممکنه این پست آخرین پستی باشه که تو وبلاگم میذارم؟ خدا نکنه. سه روز پیش یه پست بلند بالا مثل همیشه نوشتم و صبر کردم به این امید که بلاگ اسکای درست بشه و بذارمش وبلاگم، اما انگار این بازی تمامی نداره...خیلی ناراحتم. امیدوارم موقت باشه سخته بخوام به جای دیگه ای عادت کنم اونم بعد بیش از هشت سال که اینجا بودم. وبلاگ قبلیم هم چ ه مربوط به حال و هوای زندگیم قبل ازدواجم بود بعد سه چهار سال همین بلا سرش اومد..ای بابا...

متوجه شدم پست جدید که میذاریم، وبلاگ مدت کوتاهی نشون داده میشه و بعد مدتی دوباره همه نوشته های وبلاگ پاک میشه، بنابراین این پست هم احتمالا فقط تا مدت کوتاهی قابل دیدن باشه و دوباره نوشته های وبلاگ پاک بشه برای همین شاید مجبور شم مدام همین مطلب رو از اول بذارم تا مطمین شم بیشتر دوستانم خوندنش.  

خواستم بگممن یه وبلاگ تو بلاگفا درست کردم و آدرسش رو اینجا میذارم، پست جدیدم رو هم موقتا اونجا میذارم و ممنون میشم دوستانم حتما کامنتی در وبلاگ جدیدم و زیر پست جدیدم بذارند تا متوجه بشم آدرس جدید منو تونستند اینجا ببینند و براشون نشون داده شده. 

به محض اینکه بلاگ اسکای به حالت قبل برگرده، نوشته رو به همینجا منتقل میکنم و کامنتهاش رو هم همینطور.

امیدوارم اینجا خیلی زود درست بشه، خونه اصلی من انگار همینجاست. فعلا اونجا رو ساختم که اگر بطور کامل این سایت از دسترس خارج شد دوستانم رو گم نکنم....

اینم آدرس جدید تو بلاگفا: 

Marzieh1984.blogfa.com

خواهش میکنم دوستانم چه خاموش و چه روشن اونجا برام کامنت بذارند تا مطمین بشم آدرس وبلاگ جدیدم رو دیدند و گرفتند.

راستی عزیزانم مجدد آدرس پیج اینستاگرامم رو هم میذارم البته الان نمیتونم وارد پیج بشم بزودی درستش میکنم. لطفا اونجا هم منو فالو کنید تا بعد که دسترسی پیدا کردم اکسپت کنم.

Roozanehaye.marzieh@

ممنونم عزیزانم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد