بیم و امید

زندگی من در بیم و امید می گذرد... (برای دریافت رمز پستها از قسمت تماس با من اقدام کنید)

بیم و امید

زندگی من در بیم و امید می گذرد... (برای دریافت رمز پستها از قسمت تماس با من اقدام کنید)

پست موقت

خیلی ناراحتم خیلی... بلاگ اسکای از چند ساعت قبل دچار اختلال شده و کل نوشته ها و پستهای من پریده، دقت کردم مال همه دوستانم هم همینطور شده.

من از نوشته هام بک آپ ندارم و هیچ جا هم ذخیره نکردم. خدا کنه درست بشه خیلی نگرانم. یکبار کل آرشیو وبلاگ من در پرشین بلاگ که مربوط به دوران مجردیم بود از بین رفت و حالا هم اینطوری. خدا نکنه تکرار بشه اون ماجرا.

من اینجا تازه کلی دوستان خوب و جدید پیدا کردم، از صبح درگیر نوشتن یه پست بلند بالا بودم و میخواستم فردا صبح منتشر کنم، الان میبینم وبلاگهای بلاگ اسکای و قسمت نظراتشون کاملا مختل شده.

خدا نکنه یکبار دیگه کل خاطراتی که اینجا ثبت کردم از بین بره. حتی تصورش هم دیوونم می‌کنه.

دوستان عزیزم آدرس اینستاگرام من roozanehaye.marzieh 

هست . الان به اینستاگرامم وصل نمیشم و مشکل دارم اما بزودی درستش میکنم. لطفا اگر این پست رو تونستید ببینید منو اونجا فالو کنید تا ارتباطمون قطع نشه و اگر خدای ناکرده مجبور به کوچ از بلاگ اسکای شدم بتونم آدرس جدیدمو به دوستانم بدم. 

خدا کنه کار به اونجا نرسه، از ته دل از خدا می‌خوام این مشکل موقتی باشه و هر چه زودتر وبلاگهامون درست بشه، اینجا خونه امن منه، بخش بزرگی از وجودم بهش گره خورده، کاش مشکل هر چه زودتر حل بشه.

نظرات 3 + ارسال نظر
سارا سه‌شنبه 16 خرداد 1402 ساعت 12:51

سلام اره دوسه روزی وبلاگت بالا نمیامد ولی امزوز درست شد.با این حال ادرس جدیدت روهم عکس گرفتم

سلام سارا جان
ممنونم، امیدوارم دیگه اونطوری نشه، خیلی نگران شده بودم

ویرگول یکشنبه 14 خرداد 1402 ساعت 12:31 http://Haroz.blogsky.com

عزیزم این مشکل رندوم به وجود اومده
من این مسئله رو چند روز پیش داشتم اما درست شد
الان وبلاگت و تمام پستهات رو خود صفحه وبلاگ نشون می ده. احتمالا صفحه مدیریت فقط دچار اختلال شده

سلام گلم
امیدوارم موقت باشه من اولین باره که میبینم اینطوری بشه و راستش خیلی نگران شدم تجربه قبلیم تکرار بشه برام
الانم یه دقیقه نشون میده یه دقیقه نه، امیدوارم بطور کامل درست بشه من پست جدیدم رو بذارم

قره بالا یکشنبه 14 خرداد 1402 ساعت 12:25 http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

ممنون مرضیه جان که راه ارتباطی گذاشتی
ولی فکر میکنم مشکل موقتی باشه

فدات عزیزم
امیدوارم، راستش همش میترسم تجربه پرشین بلاگ تکرار بشه. خدا نکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد