بیم و امید

زندگی من در بیم و امید می گذرد... (برای دریافت رمز پستها از قسمت تماس با من اقدام کنید)

بیم و امید

زندگی من در بیم و امید می گذرد... (برای دریافت رمز پستها از قسمت تماس با من اقدام کنید)

رمز پست " ناباوری" به رمز ثابت تغییر پیدا کرد

دوستان عزیزم سلام.

از بابت دیر پاسخ دادن به کامنتها منو ببخشید. میدونید که تو خونه وای فای ندارم و باید با گوشی کامنتها رو پاسخ بدم و تایپ کنم. الان سه روزه دارم با همین گوشی به کامنتها پاسخ میدم و کلی عذاب کشیدم، اگر غلط تایپی دارم تو پاسخها عذرخواهی میکنم.

انقدر حرف جدید برای نوشتن دارم که حد نداره، اگر میشد سر کار برم، حتما از اونجا یه پست طولانی میذاشتم اما خب به خاطر کرونا فعلا در مرخصی استعلاجی هستم. اگر شرایطش فراهم شد و نیلای شیطون اجازه داد با همین گوشی سعی میکنم یه پست بنویسم البته با جزییات کمتر، چون خدا وکیلی تایپ کردن طولانی با گوشی سخته، از طرفی هم حرفهام خیلی انباشته شده روی هم  ودوست داشتم میشد بنویسم، اگر شرایط اجازه داد که با گوشی می‌نویسم، در غیر این صورت میذارم بعد رفتن سر کار از حدودای اواخر شهریور. 

رمز پست "ناباوری"  یعنی دو پست قبلی به همون رمز همیشگی پستهای رمزی تغییر پیدا کرد.ببخشید که از اونچه که  گفتم دیرتر این اتفاق افتاد. 

پست مال حدود سه هفته پیشه پس طبیعیه احساساتم مربوط به همون زمان هست و الان یه مقدار متفاوت شده. ممنون میشم بخونیدش...

کسی از دوستان جدید اگر رمز پستهای خصوصی رو نداره و وبلاگ داره، اینجا بگه تا به وبلاگش رمز رو بفرستم، در غیر اینصورت لطفاً به آدرس اینستاگرامم برای دریافت رمز پیام بدید. 

Shiva.1984

ایمیل کردن رمز برام یکم سخته ترجیحا اگر وبلاگ ندارید تو اینستاگرامم دایرکت بدید ممنون میشم. اگر هم که اینستاگرام و  وبلاگ ندارید ناچارا براتون ایمیل میکنم...

ممنونم که همیشه همراهم هستید. این روزها هم مثل همیشه به دعاهای خیر وانرژی مثبتتون خیلی نیاز دارم. 

نظرات 10 + ارسال نظر
مریم مامان ماهان دوشنبه 5 مهر 1400 ساعت 21:26

چند بار تو اینستا بهت ریکویست دادم
خواهشا ادرس اینستا رو عمومی نکن
چه رمزو بفرستی چه نه .ممنون میشم ماهانم ۱۱۰

سلام عزیز دلم
ببین مریم جان من تقریبا همه پیامهای درخواست رمز رو جواب دادم و تایید کردم اما خب درخواست فالو رو فقط از طرف خواننده های قدیمی تر. الان یادم میاد تو توی دایرکت هیچی برام ننوشتی، فقط درخواست فالو بود، درحالیکه من رمز رو به هر کدوم از خوانندگانی که تو دایرکت بهم پیام دادن و میشناختمشون فرستادم....اما خب روزانه کلی درخواست فالو دارم از پیج های کاری و تبلیغی و...خیلی وقتها اصلا به درخواست فالوها نگاه هم نمیکنم، اصلا یادم میره. میرم و درخواست فالوت رو پیدا میکنم، فقط ممنون میشم حتما تو دایرکت بهم پیام بدی که پیدات کنم

مریم مامان ماهان دوشنبه 5 مهر 1400 ساعت 21:20

سلام مرضیه خانوم
واای تبریک میگم بچه دومتون
خواهر یا برادر نیلا خانوم
رمز رو فرستادید به ادرس اینستای ماهان .. خیلی هیجانن دارم بخونم

قربونت برم عزیزم ممنونم.
من متوجه نشدم گلم در نهایت رمز رو بهتون دادم یا نه؟ آخه تو یه کامنت بالاتر گفتی که رمز رو نگرفتی عزیزم
در نهایت بابت تبریکت ممنونم

مریم سه‌شنبه 30 شهریور 1400 ساعت 01:32

اوندفعه هم بهم داده بودی تو پیامهام دیگه نیست . یه تاریخ بود ولی تو ذهنم نمونده

الان رمز من رو داری عزیزم؟

حمیده دوشنبه 29 شهریور 1400 ساعت 00:50 http://Www.tast-good.blogfa.com

سلام منم رمزتون رو ندارم.توی وبلاگم بفرستین

فرستادم عزیزم

مریم سه‌شنبه 23 شهریور 1400 ساعت 14:10

سلام
منم درخواست دادم تو اینستا خبری نشد خانمی

سلام مریم جان، هر کی به من درخواست داد اگر معرفی کرد و شناختم بهش رمز رو دادم، شما با چه آدرسی پیام دادی

فاطمه زهرا چهارشنبه 17 شهریور 1400 ساعت 13:21

زندگی همینه مجموعه ای از اتفاقات خواسته و ناخواسته.بهت تبریک میگم و مواظب خودت باش.از راه دور برات بهترینها رو آرزو میکنم.سال بعد این موقعها داری به دغدغه ها و ناراحتیهای الانت میخندی.گاهی وقتها باید بشینی کنار و فقط نظاره گر باشی.یه جور تسلیم توام با رضایت و نه نا امیدی.

دقیقاً چه تعبیر خوبه، گاهی فقط باید نشست و نگاه کرد، تسلیم خواست خدا.... کاری که این روزها دارم انجامش میدم.
ممنونم از تبریکت خانم

دریا شنبه 13 شهریور 1400 ساعت 22:08

سلام عزیز
سلامت وخوب باشی چندبار بهت کامنت دادم برای رمز
تواینستا هم فالو‌ت کردم حتی توتلگرام هم بهت پیام دادم ولی خبری ازت نشد
درسته که کم کامنت میذارم ولی بیادت هستم
درپناه خدا سالم وشادباشی دختری رو ببوس

سلام عزیزم
ممنونم از لطفت عزیزم... امکان داره مجدد تو دایرکت اینستا پیام بدی دریا جان،؟

مریم شنبه 13 شهریور 1400 ساعت 18:07

سلام من تو اینستا پیام دادم،ممنون میشم داشته باشم

عزیزم با چه آدرسی پیام دادید، چند تا مریم ازم درخواست رمز داشتند و من به همشون دادم...

سارینا2 جمعه 12 شهریور 1400 ساعت 11:48 http://sarina-2.blogfa.com/

سلام مرضیه جان
راستش یادم نیست کجا آدرس وبلاگ شما رو دیدم
شما در وبلاگ آرزو کامنت نمیذاری؟
شاید اونجا دیده باشم
چون من بیشتر این دو تا وبلاگ رو می خونم

آره عزیزم گاهی اونجا کامنت میذارم، کامنت شما رو هم همیشه تو وبلاگ آوا و آرزو میدیدم

سارینا2 پنج‌شنبه 11 شهریور 1400 ساعت 19:28 http://sarina-2.blogfa.com/

سلام مرضیه جان
بله من همون سارینا هستم که وبلاگ آوا جان رو هم می خونم و براش کامنت میذارم
در رابطه با رمز
به هر حال من خواننده جدید محسوب میشم برای شما
بنابراین اگر تمایل نداشتی رمز رو نذار
اگر تمایل داشتی من هم بخونم آدرس وبلاگم اینه
http://sarina-2.blogfa.com/
موفق و سلامت باشی

سلام عزیز دلم، این حرفها چی، من شما رو از روی پیامهاتون به خوبی میشناسم و با طرز فکرتون آشنا هستم
خوشحالم که خواننده منم شدی
شاد باشی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.