بیم و امید

زندگی من در بیم و امید می گذرد... (برای دریافت رمز پستها از قسمت تماس با من اقدام کنید)

بیم و امید

زندگی من در بیم و امید می گذرد... (برای دریافت رمز پستها از قسمت تماس با من اقدام کنید)

ممنونم

حالم خوب نیست، شرمنده که نمیتونم پیامهاتون رو در پست قبلی جواب بدم... برای هر یک از کامنت هایی که گذاشتید کلی حرف و جواب داشتم اما توان پاسخ دادن رو ندارم... انقدر این چند روز نیلا حالش  بد و پریشون  بود که اگر هم فرصتی بود فقط میخواستم به اون برسم و به اون توجه کنم.

فعلا  پیامهای پر از همدلی و همدلیتون رو بدون پاسخ تایید میکنم اما چون عادت ندارم پیامی رو بی‌جواب بذارم و احساس میکنم ممکنه در حق مخاطبی که اینقدر برام وقت گذاشته، اجحاف کرده باشم، اکر عمر و توانی بود، سعی میکنم در اولین فرصت پاسخ بدم، ولو بصورت کوتاه و مختصر، اگر هم نشد که خواهش میکنم منو ببخشید و بدونید هر پیام رو گاهی دو سه بار خوندم و برام مهم بودند و با بعضی از اونها گریه کردم بسکه از ته قلب و خالصانه بود.

فقط کاش دوستانی که در اینستاگرام یا جای دیگه رمز رو از من گرفتند نظرشون رو در وبلاگم می‌نوشتند نه بصورت دایرکت اینستاگرام و پیامک و واتس آپ و حتی پیام خصوصی...اینطوری خیلی زیباتر بود و تاثیرگذارتر.

به هر حال از لطف و نگرانی همگی ممنونم. خدا شما رو برای من نگه داره که تو این وانفسای زندگی فقط از شماها و دو سه نفر دیگه محبت و توجه خالصانه دریافت میکنم. دوستتون دارم.

همه چیز رو نمیشه اینجا نوشت، حتی در پستهای خصوصی و رمزدار  هم نمیشه گفت، فقط می‌خوام  برای من  و همسرم و نیلامون دعا کنید. برای زندگی ای که این روزها از همیشه آشفته تره و حتی گاهی در آستانه فروپاشیه، دعا کنید... برای سلامتی دخترکم دعا کنید و اگر در توانتون بود چند صلوات بفرستید.

ممنونم عزیزانم

نظرات 19 + ارسال نظر
مونا سه‌شنبه 12 مرداد 1400 ساعت 17:40 http://www.khepel-2008.blogfa.com

سلام عزیزم
من تا حالا وبلاگت نیومده بودم
امروز تازه اومدم
این پست رو خوندم
ایشالا که حال دخترت بهتر شده باشه
من براش 100تاصلوات میفرستم
امیدورام که خدا به همه ی ماها کمک منه و شادی و آرامش تو زندگی همه جریان پیدا کنه
برات بهترین ها رو از خدا میخوام

سلام عزیزم
خوش اومدی
بعدا پاسختون رو مفصلتر میدم

سحر دوشنبه 28 تیر 1400 ساعت 17:05 http://delgirams.blogfa.com/

سلام من از خواننده های قدیمی و خاموشتون هستم میتونم رمز رو داشته باشم؟

سلام عزیزم براتون ارسال کردم

ندا دوشنبه 28 تیر 1400 ساعت 00:30

سلام مرضیه جان
خیلی خیلی ناراحت شدم شنیدم چشم دختر گلت نیاز به عمل داره.راستش از چند وقت پیش که نوشته بودی از جریان دختر همسایتون دخترت ترسیده خیلی تو خودم حرص خوردم و ناراحت شدم.
انشاالله که حال دختر عزیزت به زودی خوب بشه و روزهای خوبی در کنار شوهرت و دخترت داشته باشی

سلام نداجون، خوبی عزیزم؟ شما همون ندایی هستی که وبلاگ داری؟ چون آدرس وبلاگت رو ندیدم تو این کامنت، در هرصورت ممنونم از پیامت و دعای خیرت عزیزم،‌ منم الان همش حرص میخورم و حتی عذاب وجدان دارم بابت حالتی که نیلا بعد اون شب دچارش شده، الان میفهمم اینجور موقعها آدم نباید رودربایستی کنه! تبعاتش میشه حال بدی که دخترم دچارش شده.

مامان عسل یکشنبه 27 تیر 1400 ساعت 02:38

مرضیه نازنین مدتی هست میخونمت ولی چون خودم شرایط مساعدی ندارم نتونستم برات کامنت بذارم ، انشالله به یاری خدا مشکلاتت تموم میشه و به آرامش میرسی ، دختر نازت هم به دور از هم بیماری و مشکل خواهد بود ، ابنکه بت بگم صبور باش توصیه بی خودی هست چون مادر بودن و صبوری باهم در تضاد هست ، فقط از خدا میخوام هیچ بچه ای در هیچ جا بیمار نباشه ، آمین.

سلام دوست خوبم، بلا به دور باشه، انشالله که مشکلات برطرف بشند،‌کمکی از دستم برمیومد بهم بگو.
انشالله عزیزم،‌همچنین مشکلات شما، امیدوارم روزی برسه که هممون از ته دل بخندیم و آرامش داشته باشیم.
هزاران بار الهی آمین.
مرسی گلم

غ ز ل یکشنبه 20 تیر 1400 ساعت 14:57 http://myego.blog.ir/

سلام مرضیه جان
نیلا چطوره؟
خیلی دلم گرفت که ارتباطها اینطور شده
امیدوارم نیلا حالش خوب بشه
بقیه مسائل رو آدم مدیریت میکنه

سلام غزل جان، خوبی عزیزم؟ بهتره شکر خدا.
آره واقعاً،‌باورت میشه بچه ها خیلیهاشون الان بازی کردن رو بلد نیستند؟ مثلا دختر من فقط چندماهش بود که کرونا اومد و ارتباطاتمون با بیشتر آدمها قطع شد.
امیدوارم همه بچه ها سلامت باشند، ممنونم عزیزم

مریم شنبه 19 تیر 1400 ساعت 17:30

سلام خواهر عزیزم واقعا چند روز مشکلاتی داشتم نتونستم خبر بگیرم شرمنده انشالله که الان همه چیز بهتر از روزهای قبل شده باشه واقعا همش به یادت بودم و کاری جز دعا نداشتم
نیلای قشنگم بهتر شده ?
خدا بهت صبر و آرامش بده
شاید کفر باشه ولی حق نیست که بعد از این همه غصه هایی که خوردی و رنجهایی که ناروا متحمل شدی حالا غصه جگر گوشه ات را بخوری
نمیدونم حکمت خدا چیه ؟
ولی دعا سرنوشتها را دگرگون میکنه و من از همه دوستان خالصانه میخوام برای دوست عزیزمون دعا کنن باشد که مورد قبول و استجابت حضرت حق قرار بگیرد

سلام عزیز دلم، چه زیبا که منو خواهرم خطاب کردی،‌چقدر خوب که شماها رو دارم، کاش میتونستم از نزدیک ببینمت بسکه مهربون و خوش قلبی
عزیز دلم من شکایتی ندارم، سختیها همیشه بوده اما بعد هر سختی آسونی میاد،‌همیشه هم اینطور نبوده که اینهمه سختی بکشم، از خدا طلبی ندارم،‌ میدونم خیر و صلاحمون رو میخواد اما خب پای بچه آدم که میرسه تحمل و صبر معنایی نداره، خدا هیچ مادری رو با بچش امتحان نکنه، همینکه الان میدونم نیلای من اون بیماری وحشتناک رو نداره شاکرم.
الهی قربونت برم با اون دل پاکت، ممنونم از دعای خیرت. همیشه پیگیر حالم بودی و هستی، همیشه دعاگوت هستم و دوستت دارم

مریم پنج‌شنبه 17 تیر 1400 ساعت 20:40

سلام عزیزم ممنون هدفم از فرستادن پیام فقط خواستم بگویم اگر خانواده کنارت نیستند ما دوستان وبلاگی هستیم و تنهایت نمیگذاریم ناراحت نباش خدا حتما اول به دعاهای خودت و بعد به دعاهای دوستان عزیز نگاه میکند و ان شاالله این عمل را به سادگی پشت سر خواهی گذاشت.ممنونم که رمز را فرستادید

سلام مریم جان، چقدر مهربونی شما، به خدا خیلی با همتون احساس راحتی میکنم، اگر خدا چیزی رو از آدم میگیره چیز دیگه ای رو به آدم میده.
ممنونم از همدردی و محبتت دوست مهربونم، انشالله که خوشبخت و سلامت باشی همیشه.
اختیار داری وظیفه بود عزیزم

نجمه سه‌شنبه 15 تیر 1400 ساعت 19:57

سلام عزیزم
انشالله که تا الان اوضاع بهتر شده باشه. مراقب خودت باش

فدات عزیزم. کمی بهتر شده شکر خدا. ممنون

الهام سه‌شنبه 15 تیر 1400 ساعت 08:23

سلام. به خدا توکل کن. ان شالله این مرحله هم به خوبی، ختم به خیر میشه. تو همه زندگیها مشکلات مقطعی پیش میاد و خیلی اوضاع غیر قابل تحمل میشه وقتی حرف بچه میاد وسط. ولی چاره ای نیس باید صبر کرد. قطعا با کمک خدا این نیز بگذرد.

کاش خانوادت کنارت بودند حداقل فکرت خرابتر نبود ولی اشکال نداره خدا و همسر و خانوادشون و نیلا جون کنارتن و روزهای خوبتری خواهند امد....
به خودت برس و انرزی مثبت بده تا کاینات برات انرزی مثبت بفرستن مرضیه جان

سلام عزیزم، بله صبر در این شرایط بهترین کاره اما به قول خودت وقتی پای بچه میاد وسط صبوری خیلی سختتره، حالا فکر کن من کلا آدم صبوری نیستم، درمورد دخترم که دیگه اصلا صبر ندارم اما گاهی هم چاره ای نیست.
کاش بودند، اما بودنی که همراه با درد و اعصاب خراب باشه برای من ارزشی برام نداره.
حالم کمی بهتره الهام جان، ممنونم بابت دعاهای خیرت

فاطمه زهرا دوشنبه 14 تیر 1400 ساعت 23:11

یه روزی میاد به این روزهات بلند بلند میخندی و میگی چقدر اون روزها بیخودی ترسیدم.انشالله روزهای بعد روزهای پر از خبر خوش براتون باشه.نگران نباش.من حس میکنم فوت پدرت و اون کشمکشها روی روحیه هر سه تا تون اثر گذاشته.انشالله چشم نیلا جون رو به سلامتی عمل میکنی و بعدش به خودتون استراحت بدید برید جنگلهای شمال و نفسی تازه کنید.برات صلوات میفرستم.انشالله جدِ سیدننای خدابیامرزم بهتون کمک میکنه و این دوران رو به سلامتی پشت سر میزارید و روزهلی بی استرس از راه میرسه

ای خدا یعنی میشه؟
البته الان حالم به نسبت چند روز پیش بهتره اما بینهایت عذاب کشیدیم.
بله این چندماه اخیر و تقریبا از پندماه بعد تولد نیلا که متوجه بیماری بابا شدم روزهای خیلی سختی رو پشت سر گذاشتم.
آره من و همسرم هردو به استراحت و سفر نیاز داریم، دوست دارم مدتی نیلام رو از این شرایط پراسترس دور کنم بلکه از نظر روحی و روانی هم به آرامش برسه بچم.
خدا رحمت کنه جد بزرگوار سادات شما رو، ممنون از پیامت که کلی آرامش به همراه داشت. پاداش صلواتها و دعای خیرت به خودت برگرده عزیزم

خانوم جان دوشنبه 14 تیر 1400 ساعت 23:06 http://mylifedays.blogfa.com

برات دعا میکنم مرضیه جان مطمینم که از این سربالایی سرراه زندگیتون هم با تلاش و ایمانت رد میشی

ممنونم دوست خوبم، انشالله

ساناز دوشنبه 14 تیر 1400 ساعت 16:58

نیلا خوبه؟

کمی بهتره عزیزم

نسترن دوشنبه 14 تیر 1400 ساعت 16:04

مرضیه جانم
نیلا رو عمل کردین؟؟؟
من همیشه گوش شنوام،هروقت نیاز داشتی هستم عزیزم

نه عزیزم، به خاطر سرماخوردگی شدیدش دکتر گفت الان نمیتونه بیهوش بشه و باید دو هفته صبر کنه.
فدات شم نسترن جان، تو دوست خوب منی

مهتاب دوشنبه 14 تیر 1400 ساعت 02:24 https://privacymahtab.blogsky.com

مرضیه خودتم میدونی این روزا به خاطر نیلا کلافه ای سعی کن تنش بین خودتون رو کم کنی بذار انرژی بپای نیلا بذارید همه وجودت رو بذار براش ما اینجا همیشه هستیم یه گوش و چشم برای خودن حرفات و کنارت بودن

بله کلافه تر از همیشه، اما الان به لطف خدا کمی حال و احوال من و خانواده سه نفرمون بهتره، یکم اوضاع باثبات تر شده، من و همسرم هم به خاطر دخترمون سعی کردیم محیط خونه رو آروم نگه داریم، دعا کن نگرانیهامون رفع بشه، ممنون از دلگرمیت عزیزم، خدا پسرت رو نگهداره برات

مصطفی دوشنبه 14 تیر 1400 ساعت 00:29

چشم نیلا طفل معصوم باید عمل بشه؟!؟ من خبر نداشتم از کامنت ها فهمیدم.مطمئن باشید خدا بهترین حافظ و از پدر و مادر مهربون تره اون مشکل دیگه هم که نمی دونم چیه حتما برطرف میشه ان مع العسر یسرا بعد از سختی آسانی میاد و این مشکلات خاطره میشه

بله، آب مروارید مادرزادی داره و تار میبینه، عمل سختی شاید نباشه اما تو شرایط دختر من که بدقلقه و برای داروخوردن و آزمایشات و ... اصلا همکاری نمیکنه شرایط سختی انتظارمون رو میکشه، تا الان هم برای پیگیریها و آزمایشات قبل عمل کم بدبختی نکشیدیم، اما هیچ دغدغه ای برای ما بیشتر از مشکلات روحی که نیلام دچارش شده نیست،
به دعای خیر شما نیازمندم.
اگر آدرس وبلاگ یا ایمیل و اینستاگرامی داشتید رمز رو تقدیم میکردم

مریم دوشنبه 14 تیر 1400 ساعت 00:06

سلام من نمیدانم که مشکلات تان چی هست ولی برایتان حتما دعا خواهم کرد در جایی که هر وقت دعا کردم واسطه شدن برای استجابت دعاهایم از پیام دوستمان متوجه شدم دختر کوچولوی تان مشکلی در چشم دارند دکتر مجید فروردین از دکترهای خوب چشم مخصوص کودکان هستند برادرشان هم محسن هم همینطور.موفف باشید

سلام مریم جان، فکر میکنم خواننده جدید باشید، از پیام پرمهر و سرشار از خوش قلبی شما به نیت خیرتون پی بردم، براتون در چی میل رمزم رو میفرستم، بله تو این سن کم آب مروارید داره و باید عمل شه، عمل سختی نیست اما تو شرایط دختر من هم برای خودش و هم برای ما بخصوص بعد عمل شرایط سختی در انتظاره که انشالله ازش به سلامت عبور کنیم.
ممنونم از معرفی عزیزم، قرار عملشون گذاشته شده، التماس دعا دارم

آیدا سبزاندیش یکشنبه 13 تیر 1400 ساعت 15:38 http://sabzandish3000.blogfa.com

سلام عزیزم الهی به حق بزرگی و لطف و مهربونی خدا هر گره و مشکلی تو زندگیت هست باز بشه حل بشه و آرامش به سراسر زندگیت برگرده و خدا هر آنچه ازش میخوای بهت بده ، ماه تیر و خرداد رو گفتند از لحاظ ستاره شناسی خیلی اوضاع بدیه برای همه ادم های جهان ... خدا فقط رحم کنه

سلام آیدای خوش قلب، ممنونم از اینهمه دعاهای خیری که در حق من کردی.
من آشنایی زیادی با علم ستاره شناسی ندارم، اما میدونم در هر شرایطی خدا هوای بنده هاش رو داره، انشالله که همه چی به خیر میگذره

Reyhane R یکشنبه 13 تیر 1400 ساعت 13:46 http://injabedoneman.blog.ir/

سلام عزیزم (:
رمزت رو امروز دریافت کردم و پست های قبلیت رو خوندم.خیلی غصه دار شدم از خوندن مشکلاتی که این روزها باهاش روبرو هستید...
مرضیه جانم خدا خیلی بزرگه و هیچوقت بنده اش رو فراموش نمیکنه.انشاءالله این ماجراها به زوی ختم به خیر و سلامتی بشه و به آرامش برسید.
همه ی ماهایی که اینجا هستیم دعا میکنیم برات...
امیدوارم پست بعدی حاوی خبرهای خوب و امیدارکننده ای برات باشه...

سلام ریحانه عزیز، به لطف خدا ایمان دارم و میدونم این مسائل هم به خیر میگذرند اما خب فشار کمر شکنی به من و همسرم وارد اومده بخصوص به من که این چندماه اخیر همه جوره تحت فشار بودم بابت فوت بابام و سایر موضوعات.
ممنونم که دعا میکنی دوست گلم،
انشالله

شکوفه یکشنبه 13 تیر 1400 ساعت 13:13

سلام عزیزم. فعلافقط به نیلاوزندگیت برس.مامنتظرخبرای خوب هستیم.انشالله عمل چشم نیلاباموفقیت تموم میشه واون مشکلی روهم که گفتی به امیدخدادکترااشتباه کرده باشند.ماهم به یادت هستیم وازراه دوربرای تو وزندگیت ودخترنازت دعاوانرژی میفرستم.من مطمینم توسربلندازاین آزمون میای بیرون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.