بیم و امید

زندگی من در بیم و امید می گذرد... (برای دریافت رمز پستها از قسمت تماس با من اقدام کنید)

بیم و امید

زندگی من در بیم و امید می گذرد... (برای دریافت رمز پستها از قسمت تماس با من اقدام کنید)

رمز پست قبلی

دوستان عزیزم برای گرفتن رمز پست قبلی همینجا پیام بدید. مجبورم بنا به دلایلی از این به بعد بعضی از پستها و نه همشون رو رمزی بنویسم.

دوستانی که وبلاگ ندارند اما از دوستان خوبم هستند برای گرفتن رمز به آدرس اینستاگرامم shiva.1984 پیام بدند.

ممنونم که همراهمید.

نظرات 11 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 25 بهمن 1400 ساعت 19:10 http://takgolemaryam.blogfa.com

سلام عزیزم خوبی؟
میشه رمز این پست را بهم بدی؟
عبورمیکنم اما فراموش نمیکنم

سلام مریم جون
برات فرستادم عزیزم

مریم شنبه 25 دی 1400 ساعت 18:41 http://takgolemaryam.blogfa.com

سلام عزیزم خوبی؟
رمز این پست هات رو میشه بهم بدی؟

سلام گلم آره حتما اما میشه بگی کدومشون، چون رمزها گاهی یکی نیستند مریم جان

مامان یک فرشته دوشنبه 23 فروردین 1400 ساعت 20:08 http://Parvazeyekfereshte.blogsky.com

سلام مرضیه عزیز،امیدوارم سال خوبی در پیش داشته باشی،خوشحال میشم اگر رمزت رو داشته باشم

فرستادم برات عزیزم

نجمه یکشنبه 22 فروردین 1400 ساعت 14:57

سلام عزیزم
سال نو مباررک
وااای، منم به یکی اشتباهی دایرکت دادم. نمی شد مسیج داد، نمیدونم چرا. مجبور شدم ریکوئست بدم عزیزم

سلام عزیزم
سال نوی شما هم مبارک
بله فکر کنم دیدم. رمز رو براتون می‌فرستم

بانوی برفی یکشنبه 22 فروردین 1400 ساعت 14:50

فکر کنم هنوز بلاگفا و اینجا کامنت میخورن
barge-sabze-zendegi.blog.ir

آره انکار
یکی در میون کامنتهای من هم خورده میشن انگار
رمز به دستت رسید بانو جان
اگر نه که الان دوباره فرستادم
بازم نرسید به دایرکت من پیام بده

رها یکشنبه 22 فروردین 1400 ساعت 14:15 http://golbargesepid.parsiblog.com

سلام بانو مرضیه عزیزم
یه سوال
عایا رمز به من تعلق میگیره؟؟؟؟

چرا که نه عزیز دلم
منتها تو وبلاگت هر وی پیام میذاشتم نمیرسید، خوب شد اینجا پیام دادی. لطفا تو دایرکت پیام بده عزیزم تا رمز رو بهت بدم

فاطمه زهرا شنبه 21 فروردین 1400 ساعت 14:45

عزیزم من وبلاگ ندارم بهتون تو اینستا پیام میدم.بی زحمت به منم رمزش رو بدید.من از مدتها قبل خواننده پیجتون هستم

سلام عزیزم با چه آدرسی به من پیام دادید تو اینستاگرام؟ من ندیدم هنوز

شکوفه جمعه 20 فروردین 1400 ساعت 11:09

سلام دوباره تواینستاپیام دادم. انشالله که این دفعه رسیده باشه

سلام عزیزم
ممکنه آدرس اینستا رو بگید که مظمئن شم شما هستید. آخه کسی به اسم شکوفه پیام نداده

رویای ۵۸ پنج‌شنبه 19 فروردین 1400 ساعت 23:23 http://roya5849.blogfa.com

سلام میشه به منم رمز بدید؟

سلام عزیزم اگر وبلاگ ندارید لطفاً اینستاگرام دایرکت پیام بدید

بانوی برفی پنج‌شنبه 19 فروردین 1400 ساعت 17:04

سلام عزیزم
خوبی
نیلا خوبه
لطفا واسه من رمز بذار
انشالله که سال جدید بهترین ها درکنار خانواده واست رقم بخوره

سلام بانو جان، ممنونم گلم سال نوی تو هم مبارک. من آدرست رو ندارم. پاک شده لطفاً بذار برام

شکوفه پنج‌شنبه 19 فروردین 1400 ساعت 14:40

سلام مرضیه جان من رفتم به این ادرس اصلاگزینه ی ارسال پیام نداشت وبعدیه آدرس دیگه پایینش بودباتوجه به عکس دخترواینکه مرضیه هم داشت باتوجه اینکه توآدرسش یه نقطه بیشترداشت نسبت به آدرسی که شمادادیدمن اونجاپیام گذاشتم انشالله که درست باشه وشمارمزوبهم بدین

سلام شکوفه جان
بله طاهرا آدرس رو اشتباه گذاشتم
آدرسم shiva.1984 هست اما پیامی از شما نیومده بود. لطفا درخواست فالو بده شاید پیامت برسه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.