بیم و امید

زندگی من در بیم و امید می گذرد... (برای دریافت رمز پستها از قسمت تماس با من اقدام کنید)

بیم و امید

زندگی من در بیم و امید می گذرد... (برای دریافت رمز پستها از قسمت تماس با من اقدام کنید)

بابام رفت...

بابام برای همیشه رفت

بابام زجر کشید و رفت...خدایا فقط و فقط ازت خواسته بودم عذاب نکشه، زجر نکشه، همین، اما بابا جونم با عذاب رفت، با درد رفت، تشنه و گرسنه رفت...

بابا دیگه آروم بخواب، دستات دیگه به تخت بسته نیست، هیچ لوله ای به دهن و دماغت وصل نیست، دیگه درد نمیکشی بابا، عذاب تموم شد بابا، درد تموم شد بابا، ناله هات تموم شد بابا

الهی دخترت بمیره برات بابا، الهی دخترت بمیره برات بابا، الهی مرضیت بمیره برات بابا.

سلام منو به ریحانه برسون بابا، دیر نیست روزی که دوباره کنار هم جمع بشیم بابا.

ریحانه جان از بابا پذیرایی کن آبجی. 

الهی من بمیرم برات بابا جان. جگرمو آتیش زدی بابا

خدایا سپردمش به خودت، به حرمت تمام درد و زجری که کشید مواظبش باش، مواظب بابا جانم باش، تنهاش نذار خدا، دستشو بگیر، بغلش کن خدا

نظرات 43 + ارسال نظر
Reyhane R شنبه 18 بهمن 1399 ساعت 12:39

مرضیه کجایی؟
بیا یه خبر ازخودت بده...
نگرانتم...

سلام عزیزم شرمنده ام،‌امروز پستم رو بعد مدتها گذاشتم

نبکا پنج‌شنبه 2 بهمن 1399 ساعت 14:18

مرضیه جان خیلی تسلیت می گم.روحشون شاد باشه
امیدوارم خدا به شما و خانواده محترم صبر بده

ممنونم عزیزم
خدا به شما و خانواده سلامتی بده...
برای شادی روح پدرم دعا کنید.

مهتاب پنج‌شنبه 2 بهمن 1399 ساعت 11:27 https://privacymahtab.blogsky.com

مرضیه جان میدونم حال و احوالتون رو به راه نیست ،بیا بنویس ما که نمیتونیم حضورا پیشت باشیم اما من دلم پیشته حداقل اینجا حرف بزنیم

سلام مهتاب عزیزم، ممنون که به یادم بودی، واقعاً حال و روزم تعریفی نداشت،‌اما امروز پست گذاشتم، ببخشید نگرانتون کردم

ویرگول چهارشنبه 1 بهمن 1399 ساعت 21:46 http://Haroz.blogsky.com

کاش یا خبر از خودت بدی عزیزم نگرانتم

سلام دوست من، امروز پست نوشتم
شرمنده ام که نگران شدین

فاطمه زهرا دوشنبه 29 دی 1399 ساعت 20:23

پدرم رفت و به تاریکی شبها گفتم: آفتابم ز لب بام پرید....
تسلیت میگم

ممنونم فاطمه جان
واقعاً آفتابم ز لب بام پرید...
برای شادی روح پدرم دعا کنید لطفا

تسلیت میگم عزیزم غم آخرت باشه خدا پدرت رو بیامرزه و بقای عمر بازماندگانش باشه.

ممنونم دوست خوبم، خدا پدر شما و همه رفتگان رو بیامرزه...
برای شادی روح پدرم دعا کنید لطفاً

آرزو شنبه 27 دی 1399 ساعت 13:41

خدا رحمتشون کنه و به شما صبر و تحمل و آرامش بده مرضیه جان.

ممنونم آرزو جان، انشالله، برامون دعا کن و همینطور برای آرامش روح پدرم...

مریم ... پنج‌شنبه 25 دی 1399 ساعت 17:12

آخ عزیزم دلم کباب شد ... تسلیت دوست عزیزم تسلیت همراه با آرزوی صبر و آرامش برای شما و خانواده عزیزتان... روحشان قرین شادی ... بقای عمر خودتون و خانواده

قربونت برم، انشالله غم نبینی، داغ عزیزانت رو نبینی
ممنونم از دعای خیرت، برای شادی روح پدرم دعا کن عزیزم

آرزو پنج‌شنبه 25 دی 1399 ساعت 13:35 http://Arezoo127.blogfa.con

الهی بگردم
خیلی ناراحت شدم
جایگاهشون بهشت باشه

خدا پدر و مادرت رو برات نگهداره
الهی آمین...

آرزو پنج‌شنبه 25 دی 1399 ساعت 01:54


عزیزم خدا رحمتشون کنه

ممنونم، خدا رفتگان شما رو رحمت کنه

نازنین چهارشنبه 24 دی 1399 ساعت 22:58 http://manamdegeh.blogfa.com/

خدا رحمتشون کنه
منم توی همین دی ماه بی بابا شدم
هیچی ندارم بگم

الهی بگردم، خیلی خوب درکت میکنم...
دی ماه لعنتی.
روحشون شاد باشه انشالله

Reyhane R چهارشنبه 24 دی 1399 ساعت 18:08

الهی بگردم مرضیه جانم ):
برات از خدا آرامش میخوام...

ممنونم ریحانه جان، برای آرامش من و خانوادم و شادی روح بابام دعا کن لطفاً

خانوم جان چهارشنبه 24 دی 1399 ساعت 17:47 http://mylifedays.blogfa.com

واااای خدای من

هیچوقت باور نمیکردم روزی پدرم نباشه....

رها چهارشنبه 24 دی 1399 ساعت 15:14 http://golbargesepid.parsiblog.com

عزیززززززم مرضیه عزییییزم چی بگم بهت که آرومت کنه هیچی هیچی نمیتونه اینجور وختا آدمو آروم کنه
خیلی درد ناکه واقعا
قرین رحمت و آرامش باشن
برا خودت و خونوادت صبر آرزو میکنم

رها جانم واقعاً اینجور موقعها هیچی نمیتونه آدم رو آروم کنه،‌مجبور شدم رو بیارم به یه سری قرص اعصاب بلکه بگذرونم این روزها رو
خدا رفتگان شما رو رحمت کنه گلم
مرسی از همدردیت

ویرگول چهارشنبه 24 دی 1399 ساعت 00:13 http://Haroz.blogsky.com

تسلیت می گم عزیزم
واقعا از ته دل ناراحت شدم
خدا بیامرزتشون.
امیدوارم خدا بهتون صبر بده

ممنونم عزیز دلم
خدا همه اسیران خاک رو رحمت کنه
برای شادی روح بابام دعا کن دوست من

مرآت سه‌شنبه 23 دی 1399 ساعت 19:21

تسلیت میگم عزیزم روحش شاد خدا به شما صبر بده

قربون شما برم، ممنون که این مدت کنارم بودیم...
التماس دعا

نجمه سه‌شنبه 23 دی 1399 ساعت 18:28

مرضیه جانم، تسلیت می گم
خدا بهتون صبر بده،چه داغ سختیی...
لعنت به این بیماری لعنت

ممنونم ازت نجمه جان
اگر خدا صبر نده هیچکس نمیتونه چنین داغی رو دووم بیاره....
هزار بار لعنت که اینطوری داغونمون کرد

نجمه سه‌شنبه 23 دی 1399 ساعت 18:19

مرضیه جانم، تسلیت می گم
خدا بهتون صبر بده،چه داغ سختیی...
لعنت به این بیماری لعنت

ممنونم ازت نجمه جان
اگر خدا صبر نده هیچکس نمیتونه چنین داغی رو دووم بیاره....
هزار بار لعنت که اینطوری داغونمون کرد

مهتاب سه‌شنبه 23 دی 1399 ساعت 15:41 http://wonderfullife.blogfa.com


خدا صبرتون بده.
روحشون قرین رحمت.

منونم مهتاب جان...
انشالله
برای شادی روح بابام دعا کن لطفاً

مامان عسل سه‌شنبه 23 دی 1399 ساعت 14:23


هیچ کلامی قدرت تسکین دادن دل داغدارت رو نداره عزیزم
از خداوند برای دلت طلب صبر می کنم و برای روح پدر عزیزت طلب آرامش و مغفرت

چی بگم عزیزم
خدا رو شکر دوستان خوبی مثل شما دارم تا بدونم که تنها نیستم..
ممنونم از دعای خیرت، لطفا برای آرامش روح پدرم دعا کنید عزیزم

الناز سه‌شنبه 23 دی 1399 ساعت 10:48 http://manesara.blogfa.com

خیلی تسلیت میگم مرضیه جون،روحشون قرین رحمت و آرامش باشه،خدا بهتون صبر بده عزیزم،زبان قاصره از گفتن هر سخنی،خدا مامانتو نگه داره براتون

سلام الناز جان، تشکر میکنم از همدردیت. خدا خانوادت رو نگهداره و تنتون همیشه سلامت باشه

غ ز ل سه‌شنبه 23 دی 1399 ساعت 07:13

ای جانم مرضیه جان برای داغ دلت
روح پدرت قرین رحمت باشه
از صمیم قلب من رو در غمت شریک بدون
تسلیت می گم
خدا صبر بده به دل خودت و عزیزانت

سلام غزل جان، خیلی ممنونم که با من همدردی کردی، انشالله خدا خانواده و دخترت رو برات نگهداره

مهتاب سه‌شنبه 23 دی 1399 ساعت 01:57 https://privacymahtab.blogsky.com

مرضیه
تمام بدنم یخ کرد
چقدر زجر کشید
چقدر سخت

تسلیت میگم منو هم تو غم خودتون شریک بدون دوست عزیزم
امیدوار بهشت برین جایگاهش
دعای خیرش بدرقه زندگی تک تکتون
چیزی که از حالا به بعد میسوزنه خاطرات هست
داغیه که هیچوقت فراموش نمیشه
خدا مادر عزیزت رو براتون سلامت نگه داره
خیلی هواشو داشته باشید

الهی بگردم
نمیدونی چه حالی شدم وقتی بابام آسمونی شد، تو مادر عزیزت رو از دست دادی و خوب درکم میکنی
انشالله روح مادرت در آرامش باشه...
واقعاً غم بابا برام اصلا سبک نمیشه،‌روز به روز عمیقتر میشه و خاطراتش مثل فیلم جلوی چشمام رژه میره...
تا جای ممکن هوای مامان رو داریم، خدا بهش صبر بده فقط
ممنونم ازت مهتاب جان،‌برای بابام دعا کن

فهیمه سه‌شنبه 23 دی 1399 ساعت 00:02

تسلیت میگم
روحشون شاد
خدا به دلتون آرامش و صبوری بده
از دست دادن خیلی سخته

ممنونم فهمیه جان
سپاس از همدردیت، لطفا برای آرامش روح بابام دعا کن

رابعه دوشنبه 22 دی 1399 ساعت 23:34

سلام مرضیه جان تسلیت میگم خدا بهتون صبر بده روح پدر بزرگوارتون قرین آرامش.

تشکر میکنم رابعه خانم...خدا خانوادتون رو نگهداره براتون
برای شادی روح پدرم دعا کنید لطفاً

رویای ۵۸ دوشنبه 22 دی 1399 ساعت 23:28

تسلیت میگم...روحشون شاد

فدای شما، برای روح پدرم دعا کنید لطفا

رهآ دوشنبه 22 دی 1399 ساعت 22:58 http://Ra-ha.blog.ir

عزیزممم .. عزیزممم ...
چی بگم دلت اروم شه آخه؟

روحش باباجانت شاد.
روح خواهرت شاد.

از خدا برای تو و خانواده ت صبر میخوام.

قربونت برم رهاجان که از راه دور همدردیت رو احساس کردم...
خدا عزیزانت رو برات نگهداره انشالله
ممنونم ازت که با من همدردی کردی این مدت

الهام دوشنبه 22 دی 1399 ساعت 22:36

نوشته ای تو کامنتت نبود الهام جان

مریم دوشنبه 22 دی 1399 ساعت 22:18

سلام تسلیت میگم خیلی سخت هست تحمل کن پدر من هم هشت سال تو جا افتاد تا به رحمت خدا رفت سوختم فقط سوختم اما ناراحتی ام شد جسم بیماری که بعد از چند سال دیگر به درد بچه هایم هم نمیخورد:

چقدر خوب میفهمم چی کشیدی...
ما دوسال کشیدیم و شما هشت سال. آدم با مریضش و پا به پاش از دیدن درد و رنجش زجر میکشه. خدا پدرتون رو رحمت کنه و روحشون شاد باشه...
منم اعصابم به هم ریخته و مجبورم برای بهتر شدن حالم قرص بخورم...خدا به هر دوی ما صبر بده...

بانوی برفی دوشنبه 22 دی 1399 ساعت 21:25

سلام عزیزم
تسلیت میگم
روحشون قرین رحمت و آرامش

ممنونم بانو جان...مرسی از همدردیت، برای شادی روح پدرم دعا کنید لطفاً

دریا دوشنبه 22 دی 1399 ساعت 18:53 http://qapdarya.blogfa.com

سلام مرضیه جان
نمیدونم چی بگم غم ازدست دادن عزیز زندگیمون اینقدسخته که با هیج واژه یا کلمه ای نمیشه غم نبودنش رو گفت
میدونم انگارکه قلبت سوراخ شده باشه یه حفره خالی وعمیق پرازدرد توسینه ات هست خیلی سخته ودردناکه
تنها میتونم دعاکنم خدا پدرت رو با انبیا واولیا محشور کنه وروحشون شاد باشه و به خودتون صبر بده صبر بده
خیلی مراقب خودت باش

سلام دریا جانم، خیلی درست توصیف کردی، واقعاً‌یه حفره خالی، یه خلا عمیق تو قلبم ایجاد شده که هیچی جاش رو پر نمیکنه...
همینکه دعا کنی روح پدرم در آرامش باشه و با اولیای خدا محشور بشه،‌برام ارزشمنده
خدا عزیزانت رو برات نگهداره

عسلی دوشنبه 22 دی 1399 ساعت 16:56

تلیست انشالله غم اخرت باشه

ممنونم دوست خوبم، برای شادی روح پدرم دعا کنید لطفاً

نسترن دوشنبه 22 دی 1399 ساعت 14:37 http://second-house.blogfa.com/

واااای مرضیییهههههههههه
خدا رحمتشون کنه
خدا صبرتون بده مرضیه جانم
هیچی دیگه نمیتونم بگم

ممنونم نسترن جان،‌ همینکه به فکرم بودی ازت ممنونم، برای آرامش ما و شادی روح بابام دعا کن لطفاً

شکوفه دوشنبه 22 دی 1399 ساعت 13:57

سلام خدارحمتشون کنه. خیلی غم سنگینی هست. انشالله به خاطرزجرهایی که کشیده خدااون دنیاهواش روداره. منم پدرم روسه ماه پیش به خاطرکروناازدست دادم. درکت میکنم غم بی پدری یعنی چه. من که مجازی هستم تنهاکاری که ازدستمون برمیاداینه که برای آمرزش روح پدرتون براش فاتحه وصلوات میفرستم

سلام شکوفه جان
الهی بگردم،‌چقدر ناراحت شدم، چقدر بهتون سخت گذشته،‌خیلی خوب درک میکنم،‌خدا رحمتشون کنه،‌روحشون شاد باشه...
همین فاتحه و صلوات برام ارزشمنده،‌برای شادی روح بابام دعا کن لطفاً

فرناز دوشنبه 22 دی 1399 ساعت 13:38 https://ghatareelm.blogsky.com/

تسلیت میگم مرضیه جون خیلی خیلی ناراحت شدم روحشون شاد. می‌دونم چه روزای سخت و غم انگیز رو میگذرونی

ممنونم ازت فرناز جانم
خیلی سخت میگذره خیلی، دلم میخواست همه چی خواب بود اما نیست...
برای شادی روح پدرم دعا کن لطفاً

ساناز دوشنبه 22 دی 1399 ساعت 13:32

من کم و بیش پست هات رو میخوندم
و واقعا خوشحال بودم که لااقل اوضاع رو به بهبوده که امروز یهوویی این پست رو دیدم
تسلیت میگم
امیدوارم به جای این همه اذیت جسمی که شدن روحشون در آرامش کامل باشه

تشکر از همدردیت ساناز جان، چی بگم، حال بابا مدام در نوسان بود تا این آخری هر روز بدتر و بدتر شد...
از خدا میخوام به حرمت همون دردها روحش در آرامش باشه...براش دعا کن لطفاً

kindgirl دوشنبه 22 دی 1399 ساعت 13:04

تسلیت میگم عزیزم انشالله روحشون شاد باشه و در آرامش خدا به شما و خانواده هم صبر بده

ممنونم دوست خوبم،‌خدا رفتگان شما رو بیامرزه،‌برای شادی روح بابام دعا کن لطفاً

مامان یک فرشته دوشنبه 22 دی 1399 ساعت 12:42

از صبح که وبت رو خوندم اشکم بند نمیاد....
برات دنیا دنیا صبر از خدا میخوام و برای پدرت طلب امرزش.روحشون شاد

ببخش که انقدر ناراحتت کردم عزیزم، ممنونم از دعای خیرت، برای شادی و آرامش روح پدرم دعا کن گلم و برای اینکه بتونیم در این مصیبت بزرگ صبر کنیم

ساغر دوشنبه 22 دی 1399 ساعت 10:24

خدا رحمتشون کنه تسلیت میگم
خیلی زجر و درد کشیدند انشالله که جاشون اون دنیا خوب باشه و با اولیا وصالحین هم نشین باشند

تشکر میکنم از دعای خیرت ساغر جان....
دلم به همین خوشه که اون دنیا در آرامش هستند،‌به حرمت اونهمه درد و رنجی که در این دنیا کشیدند...
برای شادی روح پدرم دعا کن لطفاً

ترانه دوشنبه 22 دی 1399 ساعت 10:18 https://daftare-zendegiye-man.blogsky.com/

عزیزمممم

نمیدونم چی بگم و چطور میشه آرومت کرد.تسلیت میگم.خدا صبر بده به همتون.روحشون شاد باشه

قربونت برم ترانه جان...خدا عزیزان و خانوادت رو برات نگهداره. برای آرامش ما و شادی روح پدرم دعا کن دوست خوبم

نازلی دوشنبه 22 دی 1399 ساعت 10:15

از تسلیت گفتن بیزارم از اینکه هیچوقت نمیتونم در چنین مواقعی طرف مقابلم آروم کنم ، اونقدر که خودم بهم میریزم متنفرم
مرضیه جان نمیدونم چی بگم که آرومت کنه دوست خوبم . اصلا چیزی نیست که بتونه آرومت کنه . مگه غم از دست دادن تکیه گاه آروم شدنیه
فقط آرزو میکنم خدا روح پدر عزیزت قرین رحمت و آرامش کنه همین که از درد و رنج رها شدن تنها نقطه آرامش این اتفاقه
امیدوارم خدا به دل تو و خانواده ت صبر و آرامش بده تا با این اتفاق کمی کنار بیاین .

نازلی عزیزم، از ته ته دلم عمق ناراحتی و همدردیت با خودم رو حس کردم، تو همیشه خودت رو جای بقیه میذاری و با غمشون همذات پنداری میکنی، خدا رو شکر که پدرتون صحیح و سلامت کنارتون هستند، الهی که سایه ایشون و مادر همیشه بر سرتون مستدام باشه....
بله تمام دلخوشی من اینه که بابام دیگه درد نمیکشه اما دلم،‌جگرم از یادآوری اونهمه زجرش تکه تکه میشه...
ممنونم از همه دعاهای خیرت، خدا خانواده و عزیزانت رو برات نگهداره.

سمانه دوشنبه 22 دی 1399 ساعت 09:54 https://weronika.blogsky.com/

تسلیت می گم مرضیه جان
روحشون شاد عزیزم

ممنونم سمانه جان،‌خدا عزیزانت رو نگهدار‌ه، برای شادی روح پدرم دعا کن لطفاً

مریم دوشنبه 22 دی 1399 ساعت 09:50

انا لله و انا الیه راجعون
مرضیه جان تسلیت میگم خدا رحمتشون کنه از خدا میخوام که خدا به همتون صبر بده
روحشان شاد

ممننم دوست خوبم مریم جان، مرسی که این مدت از طریق پیامک با من همدردی میکردی،‌خدا خانواده و همسر و دخترانت رو برات نگهداره.
برای شادی روح بابام دعا کن عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.