بیم و امید

زندگی من در بیم و امید می گذرد... (برای دریافت رمز پستها از قسمت تماس با من اقدام کنید)

بیم و امید

زندگی من در بیم و امید می گذرد... (برای دریافت رمز پستها از قسمت تماس با من اقدام کنید)

نیلام از جمعه بستریه تو بیمارستان.

اسهال استفراغ شدید، تب و بیحالی... از چند.روز قبلش شروع شده بود و جمعه به اوج خودش رسید...

خدا میدونه چی به من گذشت این چند روز و چی کشیدم من... خدا هیچ مادری رو با بچش امتحان نکنه.

از دیشب کمی بهتره اما اسهال و استفراغش تموم نشده...معلوم نیست کی مرخص بشه.

تو محیط بیمارستان منم عفونت گرفتم و مشکلات دیگه...

 دعا کنید طول نکشه و زودتر مرخص شه بچم...

کامنتهای پست قبل رو بدون  جواب تایید میکنم که بدونید خوندم و بعد مرخص شدن بچم بهشون جواب میدم... 

التماس دعا


نظرات 22 + ارسال نظر
مامان یک فرشته دوشنبه 15 مهر 1398 ساعت 21:37

ان شاالله که الان دیگه سالم و تندرست خونه کنار هم هستید

مامان یک فرشته دوشنبه 15 مهر 1398 ساعت 21:26

ان شاالله که الان دیگه سالم و تندرست خونا کنار هم هستید

بله عزیزم به لطف خدا همینطوره، انشالله بلا و مریضی از همه دور باشه

هانیه دوشنبه 15 مهر 1398 ساعت 13:44

سلام
...عزیززم ...انشالله دخترت زود خوب میشه

ممنونم هانیه جان

Marzi دوشنبه 15 مهر 1398 ساعت 00:41 http://rozegaremarzi.blogsky.com

سلام مرضی جان.
خوبی؟ نیلا بهتره؟
آخ آخ که چقدر سخته ببینی بچه ها مریضن و درد میکشن. طفل معصوم ها ناله شون جیگر آدمو کباب میکنه.
الهی خودت همه ی بچه ها رو شفا بده. نیلا خوشگل دوست منو هم سلامت کن و دل پدر و مادرش شاد شاد بشه.

امیدوارم بزودی خبر سلامتی خودت و بچه ات رو بدی.

سلام مرضی جون، الحمدالله، نیلا هم کمی بهتره
از سخت یه چیزی اونورتر، من که با هر بار درد کشیدن و اذیت شدن نیلا مثل ابر بهار گریه میکردم...تقریباً بیشتر مادرها همینطور بودند،‌حالا با یه درجه کمتر یا بیشتر
ممنونم از دعای خوبت گلم، امیدوارم درد و بیماری از تو و خانوادت دور باشه

غ ز ل دوشنبه 15 مهر 1398 ساعت 00:08

مرضیه جون الان دختر گلت بهتره؟ خودت خوبی؟

سلام غزل جان، والا کمی بهتره و داره بهتر میشه...
من الان بهترم عزیزم اما بعد نیلا بدجور مریض شدم غزل

نسترن شنبه 13 مهر 1398 ساعت 21:41 http://second-house.blogfa.com/

مرضیه جون چه خبر؟
نیلا عزیزم چطوره؟مرخص شد؟

سلام نسترن جان خوبی عزیزم؟
نیلا کمی بهتره شکر خدا، بله گلم مرخص شد اما واقعا سخت گذشت...

مهربانو شنبه 13 مهر 1398 ساعت 17:08 http://baranbahari52.blogsky.com/

آخی عزیز دلم باز پاییز شروع شد و ویروس ها و ...
ببوسش از قول من باید دورانش طی بشه و خوب خوب بشه .. میدونم کلی تو روزای بیماری ضعیف میشه ولی نگران نباش زود جبران میشه مرضیه جون

بله گلم درسته،‌ و برای ماهایی که بچمون رو میذاریم مهد کودک خیلی هم وضعیت بدتره.
آره مهربانو جان بچم آب شده، ایشالا که بتونم دوباره از اول بسازمش. مرسی مهربونم

ساناز جمعه 12 مهر 1398 ساعت 09:55

نیلا بهتر شد؟خودت خوبی؟

بهتره کمی عزیزم
خودم هم بعد یه دوره مریضی سخت بهتر شدم شکر خدا

مامان عسل پنج‌شنبه 11 مهر 1398 ساعت 20:41

خیلی نگران نیلای نازنینم زودتر بیا خبری بده

یه پست نوشتم مامان عسل جان... ببخشید که نگرانتون کردم

آرزو چهارشنبه 10 مهر 1398 ساعت 21:27 http://arezoo127.blogfa.com

آخی عزیزدلم
ان شاالله الان حالتون خوب باشه و نیلا مرخص شده باشه

بله آرزوجان مرخص شد اما خب بچم آب شد، الهی بمیرم براش

نازلی چهارشنبه 10 مهر 1398 ساعت 12:31

عزیزم نیلااا الان خوبه ؟ مشکل رفع شده ؟خودت چطروی مرضیه جان
خیلی ناراحت شدم این پست خوندم .انشااله بزودی همه چی درست میشه

بهتره نازلی جان،‌بخصوص که مادرشوهرم پیشش مونده و مهد نفرستادمش این هفته...حسابی داریم تقویتش میکنیم.
ببخشید که تو این حال و ورز خودت نگرانت کردم، کاش از خودت خبری میدادی،‌خیلی نگرانتم و به فکرت نازلی

Reyhane R سه‌شنبه 9 مهر 1398 ساعت 22:42

آخ آخ الهی...
خیلی ناراحت شدم مرضیه...
براش هفت تا حمد به نیت شفا خوندم.
انشاالله به زودی حالش خوب بشه نیلا کوچولوی ما

ممنونم ریحانه عزیز، درد و بیماری بچه ها دل همه رو به درد میاره، دل مادر رو از همه بیشتر...
آمین، خدا رو شکر بهتره ریحان جان

سحر سه‌شنبه 9 مهر 1398 ساعت 17:50 http://delgirams.blogfa.com

سلام چند وقتیه خاموش میخونمتون...
انشاا... هر چه زودتر حال فرشته کوچولوتون خوب خوب بشه و باز واسمون از دلبریهاش بنویسید

سلام دوست خاموش من...
ممنونم که برای این پست روشن شدید عزیزم، و تشکر بابت دعایی که کردید

ساناز سه‌شنبه 9 مهر 1398 ساعت 15:51

وااااییی عزیزم ویروس جدیدها رو گرفته
دیگه محیط مهدکودک همینجوری
و یکی مریض بشه کل مهد هم میگیرن
خوب میشه انشالله
واااای خودتم عفونت گرفتی
پس چه بیمارستانی دارن
یعنی محیط باید کامل ضدعفونی باشه
انشالله به دور از مریضی باشین و همیشه سلامت
قربونش برم
این مدت چقدر سختش بوده
بیحال شده
عزیزمممممم
الهی دیگه از این مریضی ها نگیره
چقدر مال نیلا شدید بوده ویروسش

آره فکر کنم از همونا گرفته، برای بچه ها خیلی سخته تحمل اونهمه مریضی...
یعنی به چشمم دیدم بچه من و بقیه بچه ها چی کشیدن، از محیط کثیف بیمارستان نگم که دلم خون میشه.
خدا هیچ بچه ای رو مریض نکنه،‌خیلی سخته، بچه من که آب شد اصلاً

الهام سه‌شنبه 9 مهر 1398 ساعت 11:33

ای خدا چرا اخه
بچه طفلی آب شد

آره به خدا الهام...
کاش هیچ مادری روز مریضی بچش رو نبینه

پویا سه‌شنبه 9 مهر 1398 ساعت 09:59 http://matina1397.blogfa.com/

انشالله که هر چه زودتر خوب بشه و سلامت بیاد خونه

انشالله، در حال حاضر بهتره.
ممنونم از شما

ندا سه‌شنبه 9 مهر 1398 ساعت 09:44 https://mydailyhappenings.blogsky.com/

وای خدا نیلا کوچولو.
امیدوارم خیلی زود بیای خبر سلامتیش رو بدی
خیلی مواظب خودت و نی نی باش
امیدوارم خیلی زود حالش خوب خوب بشه

ممنونم ندا جون، خدا هیچ بچه ای رو بیمار نکنه که بیشتر از خود بچه مادرش داغون میشه.
خدا به شما هم سلامتی بده

سمانه سه‌شنبه 9 مهر 1398 ساعت 08:33 http://weronika.blogsky.com

سلام
الهی طفلی بچه
انشالله که زود خوب می شه
می دونم خیلی سخته شرایط بیمارستان،اما می گذره این روزها

سلام عزیزم
بله گذشت،‌اما خیلی سخت،‌خیلی سخت، خدا سر هیچ مادری نیاره که بیماری بچه اش رو ببینه،‌بخصوص بیماریهای خاص رو...‌آمین

فرناز دوشنبه 8 مهر 1398 ساعت 18:53 http://ghatareelm.blogsky.com

عزیزم چقدر وحشتناک امیدوارم زودتر خوب بشه چه روزای سختی

ممنونم دوست خوبم،
بله روزهای خیلی سختی رو از سر گذروندم، کاش هیچ مادری نبینه این روزها رو

مامان عسل دوشنبه 8 مهر 1398 ساعت 18:51

عزیزم انشالله زودی خوب بشه نیلای نازنین بی خبرمون نذار

مرسی عزیز دلم، امروز یه پست مینویسم

مهتاب دوشنبه 8 مهر 1398 ساعت 14:16 http://privacymahtab.blogsky.com

اااااای عززززیزم انشاالله زودی خوب شه مرخص شین واای بچه های داداش بزرگه من اکثرا بخاطر همین مشکل همیشه بستری بودن چیزی نیست نرخص که شد خوب تقویتش کن تورو خدا شدیدا مواظب خودتم باش
احتمالا از مهد گرفته

مرسی گلم، نیلام بهتر شده اما خب خیلی ضعیف شده،‌باید حسابی بهش برسم تا دوباره جون بگیره.
الهی، با اینکه اسمش اسهال و استفراغ و تبه،‌اما واقعاً‌خطرناکه و بچه رو آب میکنه.... بعد نیلا من بدجور مریض شدم. خیلی مواظب خودت و سامیار جانم باش

نسترن دوشنبه 8 مهر 1398 ساعت 10:28 http://second-house.blogfa.com/

الهی بگردم عزییییییییییییییزدلم
امیدوارم زووودی خوب بشه نیلا کوچولوی قشنگمون،واقعا ناراحت شدم..چه برسه به شما که مادرشی

فداتون بشم،‌ نیلام کمی بهتره شکر خدا.
بله یه مادر حتی از بچه خودش هم بیشتر عذاب میکشه موقع بیماری بچه...خدا هیچ بچه ای رو بیمار نکنه. آمین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.