بیم و امید

زندگی من در بیم و امید می گذرد... (برای دریافت رمز پستها از قسمت تماس با من اقدام کنید)

بیم و امید

زندگی من در بیم و امید می گذرد... (برای دریافت رمز پستها از قسمت تماس با من اقدام کنید)

شب عیده و من داغون شدم...هیچ سال نویی انقدر داغون نبودم. 

قراردادفروش خونه خودم رو فسخ کردم، فقط یک روز گذشته بود و طرف مجموعا 24 میلیون ازم جریمه گرفت که فسخ کنه، در حالیکه سرتاسر دروغ گفته بود و بس. 

خونه ای رو هم که قرار بود بخرم طرف نامردی کرد و زد زیرش در حالیکه قسم خورد که برو جلو و خونت رو بفروش، خونه من مال تو، به تو میفروشم خیالت تخت اما امروز نیومد سر مذاکره.

همه در حق ما نامردی کردند، به خدا همه سرمون کلاه گذاشتند، از فروشنده خونه ای که میخواستم بخرم که بهم گفت تو خونتو بفروش خونه من مال تو هست تا اون کسی که ازم خونمو زیر قیمت خرید تا بنگاهی کثافت دروغگو.

خدا بهشون رحم نکنه که به ما رحم نکردند. خدا ازشون نگذره و این پول جریمه درد و بلا بشه به جونشون. 24 میلیون تومن هزینه فسخ قرارداد خونمون در حالیکه تازه دیشب معامله کرده بودیم و هنوز هیچ پولی به ما داده نشده بود. ایشالا درد و بلا بشه و بیفته به زندگیشون. خدا ازشون نگذره که دلمو شب عیدی خون کردند....حق بچه من بود که خوردند، پس انداز ذره ذره یکی دو سالم...

تو داغ این موضوع بودیم که عصر فهمیدم ماشینمون رو هم دزدیدند... همین و بس...

دیگه حرفی ندارم. انقدر حالم بده که دلم میخواد بمیرم. من که با این حال دیگه عید ندارم، امیدوارم عید شما مبارک باشه و دلتون.شاد، برعکس دل من که تو شب عید و تولدم خونه. یه عالم غم دارم، دعا کنید یکم فقط یکم بهتر بشم.

دیگه نمیخوام ینویسم....

نظرات 14 + ارسال نظر
Marzi پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1398 ساعت 11:10 http://rozegaremarzi.blogsky.com

اوه. چقد بدبیاری اونم همش پشت سر هم.
خدا از هیچ کدومشون نگذره. مطمئن باش پولاتو و ماشینتون راحت خرج نمیکنن. حتما خدا یه جوری زهرشون میکندش.
خدا کمکتون کنه زود روبراه بشید. واقعا سخته اینقدر ضرر اونم تو این اوضاع بلبشوی اقتصادی که قیمت همه چیز سر به فلک گذاشته.

چی بگم! منم همش از خدا میخوام خیرشو نبییند اوناییکه شب عیدی این بلا رو سر ما آوردند و عید و نوروز ما رو خراب کردند...میدونم یه روزی و یه جایی بدجور جواب میدند!
بله خیلی سخته، خیلی سخت بود بخصوص که ذره ذره پس انداز کرده بودم اما راستش الان دارم کم کم حکمت یه سری چیزها رو میفهمم...بازم شکر

سمانه چهارشنبه 7 فروردین 1398 ساعت 13:21 http://weronika.blogsky.com

امیدوارم که حل شه این مشکل و انشالله که ی خونه بهتر با شرایط و قیمت بهتر گیرتون بیاد

ممنونم عزیزم.....
چی بگم...

ساناز سه‌شنبه 6 فروردین 1398 ساعت 20:08 http://sinstory.blogfa.com

کاش زودتر بیای
کاش یه راه دسترسی بهت داشتم

چی بگم ساناز جون؟

دریا یکشنبه 4 فروردین 1398 ساعت 20:42 http://qapdarya.blogfa.com

سلام عزیزم
عید رو بهت تبریک میگم انشاالله درپناه مهربانی خداوند درسال جدید وهمیشه شادوسالم باشید وحال دلتون خوب خوب خوب باشه
من همیشه میخونمت ولی تو گذاشتن کامنت حتی وب خودم رونوشتن بشدت تنبل هستم یه جورایی بیحوصله شدم
خیلی این پستت ناراحتم کرد شرمنده که کاری جز دعا کردن ازم برنمیاد تو کارهایی که برا مددجوهام میکنم همیشه نیت دوستام میکنم بیادت هستم میدونم خدا خودش محافظ و پشتیبانتون هست امیدت روازدس نده مطمئنا خدا بهترین ها رو بهت میده
سلامت وشادباشی عزیزدلم دختری روفراوان ببوس

سلام دریای عزیزم....
ممنونم از لطفت
دریا جان یکبار قبلا برام دعا کردی و خدا نیلا رو بهم داد، میشه بازم برای آرامش دل من و اینکه یه نقطه شادی بخش تو زندگیمون پیدا بشه، یه دلخوشی که دلمو آروم کنه، دعا کنی؟

بانوی برفی شنبه 3 فروردین 1398 ساعت 23:17

سلام عزیزم
سال نو مبارک
خیلی زیاد ناراحت شدم
انشالله که الان ماشین پیدا شده باشه
خدا نگذره ازشون که شب عید اینطوری حال آدم رو میگیرن
امیدوارم که تا الان ماشین پیدا شده باشه
ما رو از خودت بیخبر نزار منتظریم
انشالله که زود بیایی و خبرهای خوب بدی

سلام بانوجان، سال نوی تو هم مبارک...
آره پیدا شد اما درد من کمتر نشد...
ممنون اما چه خبر خوشی؟....

فری خانوم شنبه 3 فروردین 1398 ساعت 16:47 http://656892.blogsky.com

سلام عزیزم
سال نو مبارک
امیدوارم تا الان اروم شده باشی و خنده هات از ته دل باشه
انشالله خدا به کار همسرت خیر و برکت می ده و این ضررها جبران میشه و مشکلات براتون آسون میشه
آرزوی سلامتی و خوشبختی درکنار سامان و نیلا دارم ....

سلام فری جان...
نه خنده از ته دلی در کار نیست فری....
چی بگم؟ ممنونم عزیزم

مهتاب شنبه 3 فروردین 1398 ساعت 07:45 http://wonderfullife.blogfa.com

مرضیه جان خیلی خیلی براتون ناراحت شدم. خدا نگذره ازشون. چه اونایی که نارو زدن چه دزد ماشین. ایشالله ماشینتون زود پیدا شه. اعصابم خرد شد. حتما برات دعا می‌کنم. مال تو مال زحمت حلالته. مطمئنم برمی‌گرده.

سلام مهتاب جون...
تو یه مادری، نمیدونی این مدت در حال شیردادن به نیلام چی کشیدم....
به خدا که زحمت حلال بود مهتاب ...
لطفا دعا کن...

خانوم جان پنج‌شنبه 1 فروردین 1398 ساعت 20:10 http://mylifedays.blogfa.com

ای وااااااااای خیلی ناراحت شدم . در مورد خونه اگه قولنامه نوشتید سر فروش خب قانون اگه فسخ کنی باید جریمه بدی ، چون ماهم اینجارو که خریدیم چون خونه مون فروش نرفته بود خواستیم فسخ کنیم گفت 25 میلیون باید حق فسخ بدین که خونه مونو ده تومن زیر قیمت فروختیم که ضرر نکنیم . در مورد خرید هم کاش قولنامه مینوشتید که اونم حق فسخ بده حداقل ضرر نمیکردین این وسط . درمورد ماشینم خیلی متاسف شدم ایشالله پیدا بشه به زودی خدا لعنتشون کنه شب عیدی تو اینجوری خراب کردن

هیچکدوم از اینکارها رو نمیشد کرد خانوم جان
هر راهی فکر کنی رفتیم... اونا موقع اذان قسم خوردند فردا میایم قولنامه مینویسیم ولی قبلش شما بفروشید، من زیر بار نرفتم اما آخرش راضی شدم ولی آخرش نیومدند
همشونو واگذار کردن به خدا

ساناز پنج‌شنبه 1 فروردین 1398 ساعت 08:43

سال نو مبارک عزیزم❤❤❤❤ من راه ارتباطی غیر از اینجا ندارم
نمی دونم می خونی یا ن
ولی انشالله امسال جبران بشه براتون ضرر

سال نوی تو هم مبارک دوست من
انشالله....

نازلی چهارشنبه 29 اسفند 1397 ساعت 17:17

وای چقدر ناراحت شدم
چقدر آدمهای بی وجدانی بودند واقعا خدا ازشون نگذره
24 میلیون فسخ تو یک شب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چه بیشرف

انشااله اتفاق خیریتی دل‌ده و قرار شده یک موقعیت عالی و بهتر نصیبتون بشه عزیزم

نازلی جان تو عمرم چنین آدمهایی ندیده بودم...
میشه برام دعا کنی آروم بشم؟

فری خانوم چهارشنبه 29 اسفند 1397 ساعت 02:17 http://656892.blogsky.com

وای دختر
بگردم
خیلی غصه ام شد
همه گرگ و نامرد شدن
امیدوارم ماشین زودتر پیدا بشه

ببخش که ناراحت شدی....
ماشین پیدا شد اما حال من بهتر نشد که نشد...

مهتاب چهارشنبه 29 اسفند 1397 ساعت 02:00 http://privacymahtab.blogsky.com

ای وای مرضیه
اصلا موندم چی بگم چیزی نگیم بهتره تو بیا فقط بنویس من نگرانت میشم

مهتاب جان خیلی روزهای سختی رو میگذرونم، تو یه مادری و میدونی چقدر سخته با این حال رسیدن به بچم، برام دعا کن....

ساناز سه‌شنبه 28 اسفند 1397 ساعت 20:41

چه ضرر بدی
میدونی ما همه فکر میکنیم دیگرانم مثل خودمونن
درصورتی که گرگ ان در لباس انسان
ماشینتون پیدا میشه عزیزم یه مشت معتاد ماشین رو برمیدارن
که باهاش مواد جا به جا کنن
انشالله که چیزی ازش برنمی دارن
ولی اون ۲۴ میلیون ضرر خیلی عصبانی کننده بود
اونم توی این اوضاع
حال دلت انشالله خوب بشه توی سال جدید

دقیقا همینطوره، بزرگترین اشتباه من وقتی بود که فکر کردم آدمها نمیتونند انقدرها هم بیشرف بشن، خودمون رو دیدم و اعتماد کردم.
لعنت به من و این ساده دلی ما.
ماشین پیدا شد اما ....
مرسی گلم

فرناز سه‌شنبه 28 اسفند 1397 ساعت 13:59

وای مرضیه جون خیلی ناراحت شدم زود بیا خبر بده دعا میکنم برات. تنها کاریه که ازم برمیاد

ممنونم فرناز جان... به زور یه پست نوشتم و امروز منتشرش میکنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.