بیم و امید

زندگی من در بیم و امید می گذرد... (برای دریافت رمز پستها از قسمت تماس با من اقدام کنید)

بیم و امید

زندگی من در بیم و امید می گذرد... (برای دریافت رمز پستها از قسمت تماس با من اقدام کنید)

درخصوص پست عکسدار قبلی

دوستان عزیزم پست قبلی یه سری عکس هست از خانواده سه نفره ما. بعد چند روز مشغله فراوون و دسترسی نداشتن به نت، بالاخره تونستم این پست رو بذارم.

 تا جایی که یادم باشه خودم شخصا میرم وبلاگ دوستانم و رمز رو تقدیم میکنم. معمولا هم  برای اینکه آدرس وبلاگها و دوستانم رو به خاطر بیارم، میرم تو نظرات دو سه تا  پست آخرم و بر اساس نظرات دوستان و آدرس وبلاگی که موقع نظردادن گذاشتند، میرم وبلاگشون و رمز رو تقدیم میکنم. بنابراین اگر وبلاگی جا موند احتمال داره به این خاطر  باشه که خیلی وقته ازش نظری نداشتم و یادم رفته آدرسش رو و یا  اینکه موقع نظر گذاشتن تو پستهای اخیر آدرس وبلاگشو برام نذاشته. 

خلاصه که اگر تا فردا شب رمز رو برای  دوستان وبلاگی نفرستادم حتما جزئ دو دسته بالا هستند، در این صورت لطفا خودتون بهم اطلاع بدید که اگر در دایره وبلاگ نویسهایی که میشناسم و میخونمشون باشند،  رمز رو براشون ارسال  کنم.

دوستان عزیزی که وبلاگ ندارند لطفا اگر مایلند آدرس اینستاگرامشون و یا  آدرس ایمیلشون رو برام بگذارند تا رمز رو تقدیم کنم. البته اگر از جمله دوستان همراهم که میشناسم و باهاشون آشنا هستم باشند.

تعریف کردنی هم زیاده، اما متاسفانه با اینهمه کار و مشغله و نداشتن نت روی لپ تابم، خیلی سخته وقت پیدا کنم برای پست گذاشتن، با گوشی هم که اصلا نمیشه پست گذاشت، اما اولین فرصت میام و از ماجراهای اخیر من و دخترکم مینویسم.

راستی ممنون میشم دوستانی که رمز رو گرفتند و با گوشی پست رو میخونند بهم بگن میتونند تصاویر رو ببینند یا نه، چون حس میکنم کسانی که با گوشی پست رو میبینند تو بازکردن عکسها ممکنه مشکل داشته باشند،لطف میکنید اگه بهم اطلاع بدید.

نظرات این پست تایید نمیشن مگر اینکه واقعا لازم باشه. ممنون که با اینکه کمرنگتر از گذشته ام، قابل میدونید و همراهم هستید عزیزانم.

نظرات 12 + ارسال نظر
نسترن سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1398 ساعت 15:12 http://second-house.blogfa.com/

سلام
میشه منم رمز داشته باشم؟

سلام عزیزم، پست رو از حالت رمزی درآوردم

آیدا سبزاندیش سه‌شنبه 7 اسفند 1397 ساعت 11:56 http://sabzandish3000.blogfa.com

سلام مرضیه جان خوبی؟ دختر کوچولوی نازت چطوره؟! انشالله که خدا حفظش کنه. مرضیه رمزت چی بود دختر؟! هر چی میزنم باز نمیشه برام

سلام عزیزم، خوبم ممنون، نیلا هم خوبه شکر.... سلامت باشی
ببخشید که دیر کامنتتو جواب میدم، میام و رمز رو بهت میدم

Sanaz چهارشنبه 10 بهمن 1397 ساعت 19:23 http://sanazstory.blogfa.com

یه نرم افزار هست totsie واسه ادیت عکس نوزاد

ئه چه خوب، خیلی خیلی ممنون گلم، نصبش میکنم

Sanaz جمعه 28 دی 1397 ساعت 10:00 http://sanazstory.blogfa.com

خداروشکررررر که خوبین
شما پست هم نزارید عزیزدل مایی
انشالله وقت پیدا بشه و پست بزاری عزیزم
نی نی جون دیگه وقت آزاد نذاشته

فدات بشم گلم
لطف داری
واقعا همینطوره اما حتما یه وقتی واسش جور میکنم همین روزا

سلام چهارشنبه 26 دی 1397 ساعت 15:01 http://tanhahiyaeman.blogfa.com/

سلام خوبین؟
2..8..چرا نذداشتی باز :(

سلام
مرسی عزیزم
متوجه منظورتون نشدم

Sanaz چهارشنبه 26 دی 1397 ساعت 10:10 http://sanazstory.blogfa.com

نی نی خوشگل خوبه؟خودت خوبی؟

مرسی ساناز جون هر دومون خوبیم
کاش وقت میشد که یه پست بنویسم

عالی سه‌شنبه 25 دی 1397 ساعت 13:57

سلام مرضیه جان
نمیدونم به دنیا اومدن نی نی رو بهت تبریک گفتم یا نه.
بازم چشمت روشن.
......
زحمتی برات داشتم. رمز نوشته های منو به تیام بده.

سلام عالی جان
نه عزیزم اما موردی نداره، ممنونم از لطفت
بهش دادم رمز رو
راستی منم به نوبه خودم جشن ازدواجت رو تبریک میگم. به سلامتی و دل خوش ایشالا

شکوفه چهارشنبه 19 دی 1397 ساعت 20:26

سلام ممنون ازرمزت ولی من با گوشی نمیتونه بازشون کنم .

سلام... چه بد... بعضیها با گوشی هم تونستند.
با سیستم امتحان کن گلم

Sanaz سه‌شنبه 18 دی 1397 ساعت 15:49 http://sanazstory.blogfa.com

بله عزیزم من با گوشی دیدم و شد
و مرسی از اینکه با مشغله زیاد برام رمز فرستادی
و پستم رو خوندی
یه دنیا ازت ممنونمممممممممم
و درک میکنم چقدر درگیری بخاطر همین توقع نداشتم پستمم بخونی
مرسی مرسی مرسی

خب خدا رو شکر
خواهش میکنم ساناز جون، واقعا وقت نمیشه بزم وبلاگ بچه ها، تازه با گوشی هم هستم و خیلی برام سخته، ممنون که درک میکنی دوست من

Reyhane R سه‌شنبه 18 دی 1397 ساعت 09:02

سلام مجدد.مرضیه جان من با گوشی هستم و راحت با کپی کردن لینک ها عکس ها باز شد برام.
راستی بابت کامنت خصوصی که برام گذاشتی هم ازت ممنونم‌.

سلام ریحانه جان
خیلی ممنون که وظیفه خودت دونستی و اطلاع دادی
خواهش میکنم خانومی، وظیفه بود

نازلی دوشنبه 17 دی 1397 ساعت 22:57

سلام عزیزم. ممنون بابت رمز. من با گوشی چک مردم نتونستم ببینم. فردا حتما با سیستم میبینمش

خواهش میکنم گلم
حتما عزیزم خوشحال میشم

شکوفه دوشنبه 17 دی 1397 ساعت 20:56

eehhssaann.83@gmail .comسلام اگرلطف کنی رمزبرام بفرستید ممنون میشم

سلام . برات فرستادم عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.