بیم و امید

زندگی من در بیم و امید می گذرد... (برای دریافت رمز پستها از قسمت تماس با من اقدام کنید)

بیم و امید

زندگی من در بیم و امید می گذرد... (برای دریافت رمز پستها از قسمت تماس با من اقدام کنید)

عدم امکان ارسال ایمیل برای تقدیم رمز

دوستان عزیزی که رمز مطلب قبلی رو خواستید و وبلاگ نداشتید و فقط آدرس ایمیل داشتید، متاسفانه امکان ارسال ایمیل ندارم، نمیدونم مشکل از کجاست که چندوقتیه نمیتونم ایمیل بفرستم، با این شرایط نمیدونم چطوری رمز رو در اختیارتون قرار بدم...

خطابم بخصوص به دوستانی هست با نامهای:


مریم،‌ نگین،‌ سمانه، آقای علی اسفندیاری،‌ سیما، سحربانو، پری (گولو)، تیام، ساناز،‌ مهدیس، پریسا، رضوان و ...


ممکنه این بین مواردی رو هم جا انداخته باشم. خواستم این توضیحات رو بدم که خدای نکرده به کسی توهین نشه.. چنانچه هنوز هم مایل به دریافت رمز هستید، میتونید آدرس اینستاتون رو بذارید و من از اون طریق رمز رو تقدیم کنم. .البته این نکته رو بگم که به دلیل مشکلاتی که در گذشته برام پیش اومده، من به افرادی که وبلاگ ندارند و بطور کامل نمیشناسم متاسفانه نمیتونم رمز رو بدم، دوستانی که درخواست رمز دارند، ممنون میشم در کامنتشون ذیل همین پست قید کنند که از کدوم وبلاگ  و از طریق کدوم یک از دوستانم منو میشناسند و به وب من رسیدند.

نظرات این پست تایید نمیشه. با آرزوی بهترینها


پی نوشت: نگین جان آدرس وبلاگت رو گذاشته بودی اما همه مطالبت رمز داره و من رمز رو فراموش کردم. ممنون میشم رمز رو مجدد بهم بفرستی.

نظرات 6 + ارسال نظر
ندا جمعه 9 شهریور 1397 ساعت 00:25 Http://mydailyhappenings.blogsky.com

سلام عزیزززم
بعد از مدتها اومدم پست های جامونده رو بخونم دیدم رمزو تغییر دادی خواهر جان
تنت سلامت، تونستی رمز بده لطفا
مواظب خودت باش. بوووووس

سلام نداجان
به به خوبی؟ پست آخرت رو فعلا تا یک سوم خوندم، فکر کنم دو روزی نیاز باشه کامل بخونمش
رمز رو عوض نکردم عزیزم فقط اون پستی که نوشتم رمز متفاوت رمزش فرق داره که میام بهت میدم.
فدات گلم، بوس

تیام شنبه 3 شهریور 1397 ساعت 15:40

مرصیه جان هردوی ما شماره همو داریم خودتون رو تلفنم رمزقبلی رو برام فرستادید الان هم رو تلگرامتون براتون پیام دادم

تیام جان پیامتو دیدم،‌رمز رو برات فرستادم.

تیام جمعه 2 شهریور 1397 ساعت 07:01

سلام شماره تلفنتونو رارم رم تلگرام براتون پیام میذارم ممنون

ببخشید درست متوجه نشدم عزیزم، شما شمارتونو برام بفرستید تو تلگرام؟ یا من بذارم؟ آخه مگه آدرس تلگرام یا تلفن من رو دارید؟
راستش همش دارم تلاش میکنم ایمیلم رو درست کنم بتونم با ایمیل کار کنم فعلا که نشده.
استثنائا کامنت شما رو تایید میکنم چون متوجه منظورتون نشدم.

Reyhane R پنج‌شنبه 1 شهریور 1397 ساعت 12:16

منظورم از کامنت قبلی رمز پست گله گذاری بود

عزیزم، متوجه شدم... برات رمز رو میفرستم ریحانه جان

Reyhane R پنج‌شنبه 1 شهریور 1397 ساعت 12:15 http://injabedoneman.blog.ir/

سلام مرضیه جان.من یه مدتی نبودم.رمزت رو عوض کردی؟
اگه دوست داشتی رمز جدید رو برام بزار.
ممنونم.

سلام گلم.. نه عزیزم رمز همونه فقط بعضی پستها که از عنوانش هم مشخصه رمزش فرق میکنه. برات میفرستم عزیزم

alireza سه‌شنبه 30 مرداد 1397 ساعت 11:01 http://malikhulia.blogsky.com/

کوه اگر بودی
عاشق‌ات نبودند
جاده بودی که رفتی
مسافران ِ بسیار در هوای تو سوختند
جهان همین است
می‌مانی
و دستی که عاشق‌ات بود
سوار اتوبوس می‌شود
تکان می‌خورد
اشک می‌ریزد
و می‌روی
دنیای تلخی دارند زنان ِ زیبا

زیبا بود ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.