بیم و امید

زندگی من در بیم و امید می گذرد... (برای دریافت رمز پستها از قسمت تماس با من اقدام کنید)

بیم و امید

زندگی من در بیم و امید می گذرد... (برای دریافت رمز پستها از قسمت تماس با من اقدام کنید)

رمزی شدن وبلاگم

وبلاگم امروز یا فردا بطور کامل رمزدار میشه، لطفا هرکسی که رمز میخواد بهم یه آدرس وبلاگی بده که حداکثر همون امروز یا فردا براش بفرستم...فقط به آشناها میدم آدرس رو. بعدا توضیح میدم بهتون فقط اینو بگم که متاسفانه یکی از آشنایان که ظاهراً زندگی من خیلی براش مهم بوده اومده و وبمو خونده! براش بینهایت متاسفم و میدونم جواب این کارشو میده چون ازش نمیگذرم و واگذارش میکنم به بالایی. میدونم جواب دل شکسته منو باید بده.

رمز پستهای رمزی رو هم هر کسی رو که ازم بخواد و بشناسم بهش میدم. تقریبا همه پستهای وبلاگم رو رمزی کردم.ظاهراً مجبورم به خاطر اون آدمهایی که هیچی از خدا و انسانیت سرشون نمیشه. روزی در پیشگاه خدا باید جواب بدند به خاطر این تجسس و حرف پراکنی.
چندباری به سرم زده کل وبلاگو پاک کنم یا آدرسشو عوض کنم اما نمیدونم امکانش هست یا نه....

خدایا فقط یه جا بود که مال خود خودم بودم! اونم اینطوری شد...

 لطفا همین جا پیام بذارید،پیامها تایید نمیشن به جز مواردی که مجبورم براشون توضیح خاصی بدم، درخواستها که کامل شد تا فردا شب رمز رو میفرستم.


نظرات 10 + ارسال نظر
حریم جمعه 7 مهر 1396 ساعت 09:45 http://harimeasemani.blogsky.com/

بسم رب الحسین
ممنونم از تشریف فرماییتون به محفل ساده حریم آسمانی
ان شا الله موفق موید باشید
الان مظالبتون رو که من نمیتونم ببینم ورمز دار هستن .ان شا الله در اینده مطالبی رو که رمز هم نمیخواد بزارین ممنون میشم خواهر خوبم .
التماس دعا

سلام و عرض ادب
خواهش میکنم
سلامت باشید.
رمز رو خدمتتون ارسال میکنم.
التماس دعا در این ایام سوگواری

مامان عسل چهارشنبه 5 مهر 1396 ساعت 17:07

سلام مرضیه جان ، شانس منه هر وبلاگی رو که دوست دارم یا بسته میشه و یا رمزی ، اگه دوست داشتی رمزتو به ایمیلم بفرست خوشحال میشم .

سلام عریزم
برات فرستادم...لطفا یه کامنت بذارید که مطمئن شم دریافت کردید.فدات

سما چهارشنبه 5 مهر 1396 ساعت 07:31

سلام
من سمانه هستم و تقریبا تازه وبت رو یافتم و ارشیوت رو تاجایی که رمز نداشته خوندم.خوشحال میشم رمز بهم بدی ولی اگر ندی هم بهرحال قابل درکه.در هرصورت موفق و شاد باشی

سلام سما جان
میشه لطفا بفرمایید وبلاگ منو اولین بار از کجا پیدا کردید؟ باور کن یه مقدار برام سخته دادن رمز به افرادی که وبلاگی ندارند. با اتفاقی که افتاده میترسم همون افرادی که وبمو خوندن با ایمیل جعلی درخواست رمز کنند...
از وبلاگ دوست مشترکی به وبلاگ من سر زدید؟

دخترخوب سه‌شنبه 4 مهر 1396 ساعت 19:05

آره هستش
متاسفانه بلاگ اسکای انگار در مورد عکسا مشکل داره

رفتم و دوباره حذفش کردم! ممنون که بهم گفتی! جالبه که تا الان هیچیک از خواننده هام ندیده بودند! فکر میکردم حذف شده

شکوفه سه‌شنبه 4 مهر 1396 ساعت 18:15

سلام من دوساله که میخونمت الان که میخوای رمزیش کنی چکارکنم.نمیدونم بهم رمزمیدی یانه.البته نه وب دارم نه ایمیل.شماره متونم بدم که برام پیامک کنی.یااینکه من یه رمزبدم وشمایه پست که رمزتوش منویسیدبرای من بنویسید ومنم بعدازاینکه اون روخوندم خبرمیدم که پاکش کنی البته همه ی اینابه نظرشماریط داره که بهم اعتمادکنید.بهت عادت کرده بودم اگه شدبهم رمزبدین.رمزمن 1234

سلام عزیزم استثنائا پیام شما رو همینجا جواب میدم
خب راستش شما نه وب دارید نه ایمیل
ممنون که همراهم هستین اما آخه من چطور میتونم به شما که تا الان یک کامنت هم ازتون ندیدم حتی وبسایت و ایمیل هم ندارید رمز بدم؟ حداقل یک ایمیلی بذارید عزیزم و یا از یکی از دوستان مشترک وبلاگی که منم میشناسم و شما رو هم میشناسه رمز منو درخواست کنید.

ترانه سه‌شنبه 4 مهر 1396 ساعت 16:52 http://daftare-zendegiye-man.blogsky.com/

مرضیه تو مطمئنی وبلاگت رو میخونن؟؟؟چجوری آخه پیدا میکنن؟؟
به منم رمز بده.رمز عکست هم بده.مرسی

آره عزیزم تو پست رمزدار آخرم توضیح دادم..
عکس نذاشتم ترانه جان، اونیکی ترانه نمیدونم چطوری رفته بود عکسی رو که سه سال پیش برای وبم گذاشته بودم و فکر میکردم حذف شده اما نشده بود دیده بود.
عکس گذاشتم حتما تقدیم میکنم ولی به خدا دیدن هم ندارم همچین

نوشین سه‌شنبه 4 مهر 1396 ساعت 16:52 http://www.noson.blogfa.com

سلام عزیزم من همیشه میخونمت البته خاموش از وب روزهای زندگی من و شازده پیدات کردم.خوشحال میشم رمزت رو داشته باشم و بتونم بازم همراهت باشم.

سلام عزیزم
با توجه به آشنایی که دادی رمز رو برات فرستادم اگر نگرفتی بهم بگو

سید عماد حسینی سه‌شنبه 4 مهر 1396 ساعت 13:27 http://eh-co.ir

واقعا برای این پیش امد متاسفم
ای کاش دیگران به حریم شخصی افراد بیشتر احترام بگذارند

چی بگم ...افسوس
رمز رو براتون فرستادم

فرانک سه‌شنبه 4 مهر 1396 ساعت 12:53 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

منم میخوام ببینمت!!!

عزیزم من عکسی نذاشتم هنوز... خودمم نمیدونستم عکسم گوشه وبم مشخصه، ترانه بهم گفت.
عکس بذارم حتما بهت میگم عزیزم هرچند همچین دیدنی هم نیستم

دخترخوب سه‌شنبه 4 مهر 1396 ساعت 10:45

سلااام گل قشنگم
آقا من الان موفق شدم و عکستو دیدم
کنار یه نی نی هستییی
یوهاهاها
خیلی هم ناز و ملیحی

وای راست میگییییی؟ یعنی عکس من قابل دیدنه؟؟!!!! من که حذفش کرده بودم!!!ترسیدم دختر! من مدتها پیش اون عکسو دیلیت کرده بودم و هیچوقت فکر نمیکردم دیده بشه!!!
ممنون از تعریفت عزیزم اما الان بینهایت هول کردم! الان پاکش میکنم
اون عکس مال دو سال و نیم پیشه! یه عکس میذارم تو یه پست رمزی دو سه تا عکس امسالمو میذارم...
اونم برم دوباره پاک کنم! خدای من!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.